25.05.24, 21:41

Ekrany na dworcu w Krakowie witały uczestników Invest Cuffs

Specjalne powitania na krakowskim dworcu, fot.: materiały prasowe

Podczas konferencji Invest Cuffs, ekrany Digital Out of Home zainstalowane na krakowskiej stacji zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu. Hasła nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.

Invest Cuffs to doroczne spotkanie zrzeszające branżę rynku inwestycyjnego. Wydarzenie co roku przyciąga do Krakowa ekspertów, przedstawicieli najważniejszych podmiotów w branży, klientów instytucjonalnych oraz detalicznych. Aby przywitać uczestników konferencji w unikalny i angażujący sposób, a także zwiększyć świadomość wokół wydarzenia, przeprowadzono interaktywną kampanię reklamową.

W trakcie trwania konferencji Invest Cuffs w Krakowie, ekrany Screen Network, zainstalowane na dworcu głównym, zostały zintegrowane z rozkładem jazdy pociągów, co pozwoliło na automatyczne wyświetlanie personalizowanych komunikatów powitalnych dla przyjeżdżających z różnych części kraju. Pociągi wjeżdżające na stację aktywowały wyświetlanie dedykowanych haseł. Po wjeździe pociągu z Katowic ekrany wyświetlały hasło: „Witamy Śląsk, razem wykopiemy najlepsze inwestycje!”, podróżnych z Poznania powitano hasłem: „Wiesz już, w co zainwestujesz bejmy?”.

„Wykorzystaliśmy autorskie oprogramowanie zarządzania emisją Screen Network, które jest odpowiedzialne za realizację kampanii, nie tylko do jej technicznej realizacji, ale również do analizy danych. Co pozwoliło na optymalizację komunikatów w czasie rzeczywistym” – mówi Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny i członek zarządu Screen Network. „Kampania jest świetnym przykładem na to, jak reklama DOOH może być wykorzystywana w coraz bardziej kreatywny i efektywny sposób” – dodaje Rezner.

Marcin Wenus, Prezes Zarządu Fundacji Invest Cuffs – Edukacja i Rozwój Rynków Finansowych zwraca z kolei uwagę, że personalne przywitanie gości przybywających na tegoroczny kongres wpłynęło pozytywnie na odbiór samego wydarzenia jeszcze przed jego oficjalnym rozpoczęciem. „Uczestnicy tegorocznej edycji Invest Cuffs docenili naszą troskę o najdrobniejsze szczegóły. Dla wielu z nich kongres rozpoczął się tuż po wyjściu z pociągu, a nie dopiero po przekroczeniu progu Centrum Kongresowego ICE Kraków. Wykorzystanie nośników cyfrowych znajdujących się na dworcu przyczyniło się także do promocji samego wydarzenia wśród tysięcy gości przybywających do Krakowa, dzięki czemu część z nich również wzięła udział w Invest Cuffs” – mówi Marcin Wenus. „Dynamiczna kampania na dworcu głównym w Krakowie pokazuje, jak kreatywne podejście do reklamy może wzbogacić doświadczenia odbiorców i podkreślić unikalny charakter wydarzeń takich jak Invest Cuffs”- dodaje Wenus.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.