19.05.24, 01:00

Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli. Kolejna odsłona kampanii wykorzystuje lokalne akcenty

KV kampanii marki Tchibo, fot.: materiały prasowe

Marka Tchibo ruszyła z kolejną odsłoną kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja br. w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień.

Tegoroczna edycja nagrodzonej w ubiegłym roku prestiżową Effie Awards kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli” potrwa do końca maja. Komunikaty reklamowe, w postaci zaczepnych pytań, mają dotrzeć do odbiorców w największych miastach w Polsce. Komunikacja została dopasowana do różnorodnych lokalizacji, w których można spotkać materiały graficzne i treści promocyjne.

(…) Komunikacja oparta na prawdziwym insighcie pozwala nam dalej budować świadomość kawy Tchibo Exclusive jako tej, z którą złapiemy dystans i w spokoju poukładamy swoje myśli i plany. Bawimy się słowem, kontekstem, docierając w ten sposób zarówno do młodszych, jak i starszych miłośników kawy” – mówi Małgorzata Kicia, Senior Brand Manager Tchibo Exclusive. 

Kampania OOH marki Tchibo Exclusive obejmuje największe polskie miasta, w tym Warszawę, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Wrocław czy Lublin. Hasła, takie jak "Nadodrze czy Powiśle?", "Wrzeszcz czy Krzyki?", "Liczysz gruszki na Wierzbnie?" czy "Smocza, a miała być Wawelska?", są nie tylko dopasowane do lokalnej specyfiki, ale także do konkretnych przestrzeni miejskich. Mają przykuwać uwagę, bawić, a jednocześnie przypominać, dlaczego warto sięgnąć po kawę. Komunikaty wiążą się z główną ideą kreatywną kampanii sugerując, że filiżanka Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli nawet w najbardziej zabiegane dni.

Kreacje do kampanii outdoorowej przygotowała agencja DDB, za zaś za zakup mediów odpowiada OMD.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.