11.05.24, 08:00

Janek Dąbrowski wspiera Misję Kieszonkowe. Bank BNP Paribas z akcją edukacyjną

BNP, fot.: materiały prasowe

Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu zachęcenia dzieci w wieku od 7 do 15 lat do udziału w programie oraz towarzyszącym mu szkolnym konkursie, bank zaprosił do współpracy młodzieżowego youtubera Janka Dąbrowskiego. Osobiście odwiedzi on cztery zwycięskie klasy w ich szkołach, nadając tym samym wyjątkowy charakter edukacyjnym zajęciom. Organizatorzy na zgłoszenia do konkursu czekają do końca maja br.

„Misja Kieszonkowe”, organizowana przez Bank BNP Paribas, to inicjatywa edukacyjna, która skupia się na rozwijaniu umiejętności finansowych u najmłodszych. Program ten daje dzieciom możliwość nauki tego, jak mądrze zarządzać swoimi środkami i korzystać z różnych produktów bankowych. Dotychczas udział w nim wzięło ponad 62 tysiące uczennic i uczniów. Aktualna, trzecia edycja, wpisuje się w kontekst Światowego Tygodnia Pieniądza, kładąc nacisk na budowanie świadomości finansowej już od najmłodszych lat.

Nieodłącznym elementem działań edukacyjnych jest także konkurs skierowany do szkół. Prace konkursowe można zgłaszać do 31 maja 2024 r. Do wygrania są wycieczki edukacyjne dla całych klas do warszawskiego minicity. Ponadto lekcje edukacyjne dla czterech zwycięskich klas poprowadzi młodzieżowy youtuber - Janek Dąbrowski.

Janek Dąbrowski, która wspiera tegoroczną edycję „Misji Kieszonkowe”, działa w internecie od 2013 r. i od tego czasu był m.in prezenterem telewizyjnym w "The Voice Kids", dziennikarzem radiowym w Polskim Radiu, reprezentantem Polski na forum ONZ w ramach #IGF2021, autorem książki młodzieżowej “Takie Tam” oraz aktorem głosowym w produkcjach Disney oraz studia Illumination. Jego kanały w social mediach cieszą się bardzo dużą popularnością wśród dzieci i młodzieży.

W ramach programu „Misja Kieszkowe” nauczyciele otrzymują darmowe materiały edukacyjne, w tym scenariusze lekcji dla cyklu zajęć z zakresu finansów osobistych. Zajęcia mają mieć charakter zarówno teoretyczny jak i praktyczny. Projekt nie pomija też aspektów psychologicznych związanych z edukacją finansową – dzieci uczą się m.in. tego, jak nie oceniać innych przez pryzmat statusu materialnego oraz, że pieniądze mogą być środkiem nie tylko do realizacji zachcianek, ale i do własnego rozwoju.

Komentarze

Powiązane

22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.