12.05.24, 12:00
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 roku w TVP1, wyniósł 1 640 000 złotych. Akcję wsparło piętnastu reklamodawców.
Telewizja Polska od 1993 r. pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel niemal 35 mln zł.
Dochód z akcji „Reklama Dzieciom” zostanie przeznaczony na wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych. Środki te będą również wykorzystane na realizację programów terapeutycznych oraz zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży z niepełnosprawnościami intelektualnymi i ruchowymi. Dodatkowo, fundusze te dopomogą w rozszerzeniu oferty edukacyjnej świetlic szkolnych, utworzeniu placów zabaw oraz organizacji wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami oraz dla tych z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Pieniądze z „Reklamy Dzieciom” trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, placówek opiekuńczo-wychowawczych, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
W gronie darczyńców, którzy wsparli 31. akcję „Reklama Dzieciom” znalazły się firmy: Abbott Laboratories Poland, Alior Bank, Amazon Prime Video, Colian, Lidl Polska, Maspex, Media Expert, Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL”, Nestle, Oponeo.pl, PKN Orlen, PKO Bank Polski, Procter & Gamble, SkyShowtime Poland, Reckitt Benckiser Healtcare.
Komentarze