25.04.24, 07:30
Mediaplus launchuje elektryczny model BMW iX2 oraz BMW X2
Na polskim rynku swoją premierę miał model marki BMW - BMW X2. Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2.
W dobie rewolucji sztucznej inteligencji metaverse i Web3, BMW launchując nowy model BMW iX2 oraz X2 stworzyło swoją platformę komunikacji w oparciu o unikalne połączenie świata realnego i wirtualnego. W promocję modeli nowej generacji w roli testerki zaangażowana została Lil Miquela, która pojawiła się w oficjalnych spotach marki BMW.
Wirtualna influencerka na swoim koncie na Instagramie zgromadziła już 2,6 mln obserwujących, na platformie TikTok jej fanami jest już ok. 3,5 mln użytkowników, a w 2018 r. została uznana za jedną z najbardziej wpływowych postaci w internecie wg magazynu „Time3”. Jak tłumaczy marka, to wykorzystanie innowacyjnego podejścia do influencer marketingu jest symbolicznym pomostem między dwoma wymiarami rzeczywistości.
Mediaplus w kampanii lanuchującej model BMW iX2 realizuje kompleksowe działania w digitalu, odpowiadając za strategię, badania, planowanie oraz zakup mediów online. Agencja od 2022 r. odpowiada za tzw. digitalowe działania “Always On” Grupy BMW w regionie CS. Zespół agencji należącej do Group One koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital tego klienta w regionie. Salestube od 2021 r. jest natomiast hubem w obszarze sem & paid social na 24 rynkach europejskich dla BMW i MINI. Za przygotowanie działań strategiczno-kreatywnych na polskim rynku odpowiada Change Serviceplan. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze