17.04.24, 11:07

Jakub Różycki prezesem Lifetube’a

Jakub Różycki, fot.: materiały prasowe

Stanowisko prezesa Lifetube’a objął Jakub Różycki, manager z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym m.in. w McKinsey, Allegro i Shoppee.

Jakub Różycki posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracującymi w obszarze nowych technologii. Przez siedemlat z ramienia McKinsey doradzał spółkom z różnych branż, a ostatnie lata spędził na stanowiskach kierowniczych w strukturach e-commerce’owych gigantów Allegro i Shoppee.

W nowoczesnym biznesie social mediowym takim, jak Lifetube, ważne są dwa aspekty: z jednej strony relacyjność, znajomość branży i doskonałe rozumienie grupy docelowej, a z drugiej zmysł analityczny, wyczucie technologii i zaufanie do danych. Ten pierwszy obszar mamy od lat doskonale zaopiekowany, zarówno na poziomie zarządu Lifetube’a, jak i kluczowych managerów. Natomiast dzięki zatrudnieniu Jakuba zdobywamy istotne kompetencje w tym drugim obszarze. To pozwoli nam konsekwentnie realizować ambitne cele związane ze wzrostem w najbliższych latach i utrzymać pozycję lidera (...)” - mówi Jacek Olechowski, prezes zarządu Mediacap.

Przez ostatnie miesiące stanowisko prezesa nie było obsadzone. Po odejściu Pawła Stano w grudniu 2022 r.u, firmą zarządzał Executive Committee czyli ciało operacyjno-zarządcze złożone z ośmiu kluczowych managerów, wspierane bezpośrednio przez właścicieli z Mediacap. W październiku 2023 r. Lifetube przeszedł rebranding. Uprościł strukturę marek, opracował nowe, innowacyjne produkty dla twórców i reklamodawców oraz zaprezentował nową identyfikację wizualną.

Lifetube należy do polskiej prywatnej grupy inwestycyjnej Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable). Jest największą agencją influencer marketingu w Polsce. Jest operatorem sieci wielokanałowej MCN zrzeszającej ponad 700 kanałów YouTube z czterech krajów. W skład Grupy Lifetube wchodzi również agencja gaming marketingu Gameset.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
20.05.24, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Spółka Adlook mianowała Kubę Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO).
20.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
UM rozwija współpracę z Froneri na europejskich rynkach
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy