20.04.24, 08:00

Onet ruszył z czwartą edycją akcji - Niech Żyje Planeta. Partnerem głównym akcji został Electrolux

Onet Niech żyje planeta, fot.: materiały prasowe

Najnowsza edycja inicjatywy "Niech Żyje Planeta" kładzie nacisk na cztery żywioły: powietrze, wodę, ziemię i ogień. Każda z tych kampanii tematycznych, realizowanych w ramach akcji, zaplanowana jest na okres dwóch lub trzech miesięcy i zostanie zakończona raportem udostępnionym online. Centralnym motywem tej inicjatywy pozostaje niezmiennie ekologia.

"W nowej odsłonie serwisu Niech Żyje Planeta użytkownicy i użytkowniczki znajdą pogłębione materiały dotyczące m.in. niemarnowania żywności, odpowiedzialnych zakupów czy energii odnawialnej, wnikliwe analizy, wywiady, raporty i angażujące akcje partnerskie. Partnerem głównym tegorocznej edycji akcji został Electrolux" – mówi Dominik Pilarski, koordynator akcji Niech Żyje Planeta w ramach współprac partnerskich, Ringier Axel Springer Polska.

Działania prowadzone w ramach akcji "Niech Żyje Planeta" od trzech lat angażują w temat działania na rzecz planety. W ciągu trzech edycji projektu komunikacja dotarła do prawie 30 mln odbiorców. Akcję wzbogaciło ponad 700 materiałów redakcyjnych, które wygenerowały niemal 27 mln odsłon. Istotnym elementem akcji "Niech Żyje Planeta" są również Narodowe Testy Ekologiczne, które w ciągu trzech lat wypełniło ponad pół miliona Polaków.

"Od samego początku kibicowaliśmy tej akcji, w tym roku z dumą dołączamy do Niech Żyje Planeta i łączymy siły z Onetem, aby pokazać jak proste może być codzienne działanie powalające oszczędzać zasoby. Misją marki Electrolux jest wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów w najwyższych klasach energetycznych, które mają mniejszy wpływ na środowisko, ale też zachęcanie użytkowników do odpowiedzialnego ich używania, np. wybierania ekologicznych programów, które pozwalają oszczędzać wodę, albo wyboru niskiej temperatury wody podczas codziennego prania, pieczenia z parą, żeby oszczędzać energię elektryczną. (...)" – mówi Natalia Kostera – Head of Marketing Electrolux Group

Nie pierwsza taka inicjatywa RASP

#NiechŻyjePlaneta jest kolejną inicjatywą Ringier Axel Springer Polska na rzecz ochrony klimatu. W 2021 r. otrzymała srebrne Effie w kategorii Positive Influence. W maju 2021 r. Ringier Axel Springer Polska ogłosiła, że zarówno sama firma, jak i wszystkie jej marki, zredukowały swój ślad węglowy do zera, a w 2019 r. jako pierwszy wydawca i medium w Polsce, została partnerem United Nations Global Compact i zobowiązała się do promowania i realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju oraz agendy ONZ 2030.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 20:17
| internet » informacje
Grupa PTWP w I kwartale 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł netto przychodów
Grupa PTWP w I kw. 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza 9 proc. wzrost rdr. Równocześnie w raportowanym okresie Grupa odnotowała wzrost kosztów działalności operacyjnej, przeznaczonych na inwestycje oraz jednorazowe koszty związane z procesem przeniesienia notowań na główny parkiet GPW.
20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.