17.04.24, 07:30

Start it well. Well Fitness w kampanii promuje treningi medyczne i współpracę z Rehasport

KV kampanii Well Fitness, fot.: materiały prasowe

Well Fitness wystartowało z kampanią "Start it well", która promuje treningi medyczne i ogłasza swoją współpracę z Rehasport.

W marcu br. rozpoczęła się kampania Well Fitness, której celem jest poinformowanie o nowej usłudze ogólnopolskiej sieci klubów fitness - treningach medycznych z Trenerami Certyfikowanymi przez Rehasport oraz zajęciach certyfikowanych przez Rehasport. W ramach kampanii przygotowanej przez agencję digital marketingu Tigers pojawiła się seria postów w mediach społecznościowych sieci, działania z zakresu PR oraz współpraca z influencerami.

W pierwszej fazie kampanii przygotowanej i wdrożonej przez agencję digital marketingu Tigers w social mediach sieci siłowni pojawiła się seria postów, nawołujących do dbania o swoje zdrowie w sposób mądry, zaplanowany i przede wszystkim - bezpieczny. Posty na Facebooku i Instagramie Well Fitness miały na celu zakwestionowanie niektórych podejść do treningu, skupionych jedynie na testowaniu swojego progu bólu, nieustannego zwiększania wysiłku i obciążeń czy przekraczania swoich możliwości, co tak naprawdę ma rację bytu jedynie w przypadku zawodowych sportowców, a nie osób trenujących dla utrzymania zdrowia czy kondycji. Nowa komunikacja Well Fitness odchodzi tym samym od stereotypowych sloganów promujących siłownię i podkreśla, czym tak naprawdę jest zdrowy i efektywny trening. I tak na grafikach sieci klubów pojawiły się hasła takie jak, „No gain without pain brain”, „Make it harder better” czy “Push Know your limits”. Marka chce zwrócić w ten sposób uwagę na fakt, że osoby zaczynające swoją przygodę z siłownią lub wracające na nią po dłuższej przerwie, powinny w pierwszej kolejności skorzystać z doświadczenia i wiedzy Trenerów Certyfikowanych przez Rehasport, wyszkolonych w zakresie treningu medycznego.

Kampania w mediach społecznościowych została wzmocniona działaniami performance, obejmującymi płatną promocję reklamową, realizowaną poprzez kanały takie jak Meta Ads, Google Ads czy LinkedIn Ads. Jej dopełnieniem w kolejnych etapach będą też działania PR-owe oraz współpraca z liderami opinii, którzy z różnych względów ograniczyli w ostatnim czasie swoją aktywność fizyczną lub potrzebują merytorycznego wsparcia w zakresie treningu. W gronie influencerów promujących nową usługę Well Fitness znaleźli się Ola Żuraw-Świątek (@aleksandrazuraw oraz Mateusz Zielonka (@mateusz_zielonka).

Celem naszych działań w ramach tej kampanii jest dotarcie do nowej grupy docelowej ze specyficznymi potrzebami treningowymi. Głównym przekazem naszej komunikacji było potraktowanie dobrze dobranych i wykonywanych ćwiczeń w ramach treningu medycznego jako pierwszego kroku w kierunku zdrowia. Stąd też hasło inicjujące całą akcję - Start it well. Mając na uwadze, że Well Fitness zaczyna budować wizerunek eksperta w dziedzinie treningów na pograniczu sportu i rehabilitacji, dobraliśmy do kampanii najlepsze możliwe rozwiązania i kanały komunikacyjne” – podsumowuje Oscar Dąbkowski, Specjalista PR Tigers.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
20.05.24, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Spółka Adlook mianowała Kubę Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO).
20.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
UM rozwija współpracę z Froneri na europejskich rynkach
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy