18.04.24, 08:30

Blisko ludzi. Portal o2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję

Nowe hasło pozycjonujące portal o2.pl, fot.: materiały prasowe

Hasło „Blisko ludzi” będzie promować portal o2.pl. W ostatnich miesiącach skład redakcji powiększył się prawie dwukrotnie, a od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie więcej treści regionalnych.

Portal o2.pl należący do Wirtualnej Polski, ma mocniej skupić się na treściach regionalnych, bliskich mieszkańcom mniejszych miejscowości. Portal ma oddać im głos poprzez tworzenie ulicznych sond, wywiadów, materiałów o lokalnych rynkach, z wypowiedziami mieszkańców na temat bieżących kwestii życia codziennego – wszystkie działania mają być spójne z nowym hasłem „Blisko ludzi”.

Polska jest wszędzie: w modnej restauracji w dużym mieście i na skwerku w małej miejscowości. Chcemy być jak najbliżej Polaków, ich codziennego dnia: robić z nimi zakupy na osiedlowym bazarku albo w popularnym dyskoncie, łowić z nimi ryby, sprzedawać samochód albo grillować w majówkę. Chcemy z nimi rozmawiać, prezentować ich głos, a jednocześnie zapewnić im rozrywkę. I informować o najważniejszych wydarzeniach, bo od tego przede wszystkim jesteśmy” – mówi Jacek Stańczyk, szef redakcji o2.pl.

Na łamach o2.pl pojawią się treści poradnikowe- redakcja odpowie na pytania dotyczące, m.in. dbania o zdrowie, prowadzenia osobistego budżetu czy gospodarstwa domowego w specjalnej sekcji na Stronie Głównej „Jak żyć”. Cykl „Gotowi na lato” ma zainspirować użytkowników w tematach związanych z przygotowaniem domu czy mieszkania do nadchodzącego sezonu. o2.pl wspólnie z serwisem Pyszności.pl planuje cykl „Pyszne lato”, w którym użytkownicy, poprzez głosowanie, będą decydowali jaki przepis zostanie przygotowany w formie wideo.

Serwis ma pozostać jednocześnie miejscem pełnym rozrywki, quizów, krzyżówek i newsów ze świata show-biznesu. Ponadto rozbudowuje ofertę redakcyjną dla użytkowników korzystających z jego poczty e-mail, a także otwiera się na współpracę content marketingową z nowymi klientami.

Nowa strategia serwisu

Od 1 marca redakcją kieruje Jacek Stańczyk. Wraz z Anetą Gajdą, business ownerką, odpowiedzialni są za realizację nowej strategii. Cały zespół redakcyjny liczy już ponad 30 osób, pracujących w różnych częściach Polski. Dodatkowo redakcja będzie realizować autorskie cykle tematyczne i jest otwarta na współpracę z indywidualnymi twórcami.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
20.04.24, 08:00
| internet » informacje
Onet ruszył z czwartą edycją akcji - Niech Żyje Planeta. Partnerem głównym akcji został Electrolux
Najnowsza edycja inicjatywy "Niech Żyje Planeta" kładzie nacisk na cztery żywioły: powietrze, wodę, ziemię i ogień. Każda z tych kampanii tematycznych, realizowanych w ramach akcji, zaplanowana jest na okres dwóch lub trzech miesięcy i zostanie zakończona raportem udostępnionym online. Centralnym motywem tej inicjatywy pozostaje niezmiennie ekologia.