08.04.24, 16:00
Biuro Podróży Reklamy tworzy markę Ads Experts
Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, która ma być wyspecjalizowaną firmą w obszarze planowania i zakupie mediów digital.
Nowa marka docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
“Biuro Podróży Reklamy istnieje już 21 lat i w tym czasie digital marketing stawał się ciągle coraz bardziej wyspecjalizowany. Przez utworzenie Ads Experts chcemy podkreślić nasze kompetencje digital mediowe, które BPR zawsze miało, ale agencja była znana bardziej z działań kreatywnych, niż mediowych. To zresztą kolejny konsekwentny ruch, po wyodrębnieniu kilka lat temu kompetencji influencerskich i po ulokowaniu ich w platformie REACHaBLOGGER” - komentuje Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.
“Obecny marketing jest bardziej pragmatyczny niż ten sprzed 5 czy 10 lat, bardziej zorientowany na ROI. Biuro Podróży Reklamy było zawsze dobre w „dowożeniu" wyników mediowych, większość kampanii, które realizowaliśmy była zasilana działaniami mediowymi organizowanymi przez agencję. Chcielibyśmy, żeby ta nasza pragmatyczna twarz, związana z emisją digital, była wyraźniej widoczna w naszej grupie reklamowej” – dodaje Robert Sosnowski, CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze