04.04.24, 14:00

Grzegorz Osiecki, Tomasz Żółciak oraz Grzegorz Siemionczyk w zespole Money.pl

Grzegorz Osiecki, Tomasz Żółciak oraz Grzegorz Siemionczyk w zespole Money.pl, fot.: materiały prasowe

Redakcja money.pl wprowadza nową strategię rozwoju serwisu. Niebawem pojawi się w nim więcej treści premium, zarówno w formie tekstów, jak i materiałów wideo. Od maja do zespołu dołączą Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak, w czerwcu pracę rozpocznie Grzegorz Siemionczyk.

Wirtualna Polska rozbudowuje redakcję biznesową. „Użytkownik szuka pełnych, rzetelnych informacji z wiarygodnych źródeł. W dobie fake newsów i dezinformacji takie treści są na wagę złota. Wiemy to na przykładzie WP Magazynu, który jest miejscem najbardziej angażujących materiałów dziennikarskich. Chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, tworząc jeszcze więcej jakościowych materiałów, również biznesowych” – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Od maja zespół money.pl wzmocnią Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak, przychodzący z „Dziennika Gazety Prawnej”. W czerwcu pracę rozpocznie Grzegorz Siemionczyk, który wcześniej pracował w „Rzeczpospolitej”.

Grzegorz Osiecki to dziennikarz i publicysta piszący o kwestiach politycznych, ekonomicznych i społecznych. W latach 2009-2024 w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Pracę w mediach zaczynał w latach 90. w Trójce, gdzie był reporterem i wydawcą. W podobnej roli pracował później w Informacyjnej Agencji Radiowej i telewizyjnej „Panoramie” (TVP2). Laureat Grand Press Economy w 2019 r., nominowany do Grand Press w kategorii news w 2018 r. Prowadził także warsztaty z dziennikarstwa prasowego dla studentów dziennikarstwa SWPS. Współautor podcastu „Z drugiej strony”. Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Innowacyjna Gospodarka na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Tomasz Żółciak to dziennikarz i publicysta zajmujący się tematami gospodarczymi, samorządowymi i politycznymi. Poprzednio zawiązany z „Dziennikiem Gazetą Prawną” od 2010 r. Współautor podcastu „Z drugiej strony”. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Centrum Europejskiego UW.

Grzegorz Siemionczyk to dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce makroekonomicznej. Do czerwca związany z „Rzeczpospolitą” i Parkietem. Laureat Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka. W 2020 r. otrzymał Grand Press Economy. Kilkukrotnie nagradzany w konkursie NBP im. Władysława Grabskiego. Karierę dziennikarską rozpoczynał w 2007 r. w dziale zagranicznym Polskiej Agencji Prasowej. Pomysłodawca i prowadzący Panelu Ekonomistów Rzeczpospolitej, prowadzący program „Prosto z Parkietu” w Parkiet TV. Absolwent ekonomii w Szkole Głównej Handlowej, studiował też filozofię na Uniwersytecie Warszawskim.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
20.04.24, 08:00
| internet » informacje
Onet ruszył z czwartą edycją akcji - Niech Żyje Planeta. Partnerem głównym akcji został Electrolux
Najnowsza edycja inicjatywy "Niech Żyje Planeta" kładzie nacisk na cztery żywioły: powietrze, wodę, ziemię i ogień. Każda z tych kampanii tematycznych, realizowanych w ramach akcji, zaplanowana jest na okres dwóch lub trzech miesięcy i zostanie zakończona raportem udostępnionym online. Centralnym motywem tej inicjatywy pozostaje niezmiennie ekologia.