04.04.24, 09:26
Orange tu jest. Orange Polska startuje z nowym formatem komunikacyjnym
Na początku kwietnia br., Orange Polska rusza z nową platformą marki i hasłem „Orange tu jest”, spójną z platformą globalną. Za strategię, opracowanie działań, produkcję oraz nadzór nad realizacją odpowiadają agencja Leo Burnett wspólnie z klientem.
Orange Polska podkreśla, że zapewnia niezawodność zarówno w obszarze 5G, jak i światłowodu i to właśnie ten fakt stał się motywem przewodnim premierowej kreacji, wprowadzającej nowy format komunikacyjny operatora. „Motywem przewodnim kampanii są ludzie w kontekście różnorodności ich potrzeb i znaczenia dostępu do internetu. Tym, co ich łączy, to jakość sieci, na której można polegać, w różnych sytuacjach i na każdym etapie życia. W kampanii pokazano także ludzi Orange, którzy są blisko klientów. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach. Nowy podpis marki „Orange tu jest” podkreśla zarówno dostępność technologii, niezawodność sieci jak i codzienne rozumienie potrzeb jej użytkowników” – mówi Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Na początku kwietnia br. ruszyła kampanii kampania, na którą składają się spoty wizerunkowe oraz taktyczne, obejmujące ofertę internetu światłowodowego oraz usług mobilnych. Reżyserem polskiej odsłony formatu jest Marcin Filipek. Leo Burnett odpowiadamy za lokalizację, wypracowanie strategii komunikatów, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii. Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency. Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, na ooh, w social mediach, digitalu i radiu.
Komentarze