22.03.24, 16:38
Brad Pitt ponownie w wiosennej kampanii marki De`Longhi
Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku, na początku marca br. ruszyła z kampanią “Perfetto 2.0”, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem ambasadora marki Brada Pitta.
Tej wiosny marka De`Longhi opowiada kolejny rozdział historii “Perfetto”, w której Brad Pitt przemierza Toskanię. Celem globalnej kampanii Perfetto 2.0, którą w Polsce koordynuje agencja Mediaplus, jest promocja ekspresów do kawy: Eletta Explore, La Specialista Maestro oraz La Specialista Arte Evo.
Kampania “Perfetto 2.0” realizowana jest od początku marca w TV oraz digitalu z wykorzystaniem formatów wideo i display, poprzez kanały paid social (Facebook, Instagram, Pinterest), SEM, YouTube i VOD. Za realizację działań komunikacyjnych odpowiada Mediaplus, który odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku. W modelu house of communication agencja współpracuje z należącą do tej samej grupy spółką MarTech & E-commerce SalesTube, która odpowiada za planowanie i realizację kampanii mediowej online w tym paid search i programmatic oraz za obszar paid social, który realizuje, a za planowanie odpowiada agencja Performance Media.
Trzy lata współpracy z aktorem
Od 2021 r. marka De'Longhi poprzez globalne działania marketingowe i współpracę ambasadorską z Bradem Pittem wzmacnia swoją pozycję lidera w kategorii ekspresów do kawy. Pierwsza faza kampanii z aktorem w roli głównej realizowana przed dwoma laty w TV, w punktach sprzedaży detalicznej i na platformach cyfrowych na całym świecie, dotarła do 240 mln. Przełożyło się to 30 proc. wzrost świadomości, a także wzrost udziału w rynku ekspresów do kawy o 4 p.p. oraz wzrost konwersji na platformach społecznościowych aż o 94 proc.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze