10.03.24, 16:28

Agnieszka Siuzdak prezesem zarządu spółki Gazeta.pl

Agnieszka Siuzdak prezesem zarządu spółki Gazeta.pl, fot.: materiały prasowe

Zarząd Grupy Agora zdecydował o składzie przyszłego zarządu spółki Gazeta.pl – jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. Od kwietnia br. prezeską Gazeta.pl będzie Agnieszka Siuzdak, a członkami zarządu zostaną Małgorzata Blada, Artur Birnbaum i Bartosz Wysocki.

Gazeta.pl Sp. z o.o. została zarejestrowana 17 sierpnia 2023 r., a rozpoczęcie jej działalności operacyjnej planowane jest na 1 kwietnia 2024 r. Zarząd spółki będzie czteroosobowy, a jej prezeską będzie Agnieszka Siuzdak, prokurentka Agory, dotychczas odpowiedzialna za pion Gazeta.pl w Agorze. W zarządzie Gazeta.pl znajdą się również: Małgorzata Blada, dotychczas dyrektorka operacyjna Gazeta.pl, Artur Birnbaum, dyrektor ds. strategii i analiz biznesowych Gazeta.pl oraz Bartosz Wysocki, dyrektor ds. przychodów Gazeta.pl. Dyrektorką finansową spółki będzie Agnieszka Michalak-Krupa, dotychczas kontrolerka finansowa odpowiedzialna za segment Internet w Agorze.

Agnieszka Siuzdak od grudnia 2023 r. jako prokurentka Agory aktywnie uczestniczy w pracach zarządu i wspiera zarząd spółki w kwestiach związanych ze sprawami pracowniczymi, jednocześnie kierując pionem Gazeta.pl. Od sierpnia 2021 r. do sierpnia 2022 r. pełniła funkcję członkini zarządu Agory, w którym odpowiadała za pion Gazeta.pl oraz dział pracowniczy. Od 2018 r. była dyrektorką pionu Gazeta.pl i odpowiadała za zarządzanie tym obszarem, wynik finansowy oraz biznesowy rozwój portalu. Wcześniej jako dyrektorka ds. wzrostu biznesu contentowego współtworzyła kierunki rozwojowe Gazeta.pl, testowała nowe możliwości biznesowe oraz odpowiadała m.in. za marketing, SEO oraz analizy biznesowe. Z mediami cyfrowymi jest związana od początku swojej kariery zawodowej. Pracę w Agorze rozpoczęła w 2006 r. w „Gazecie Wyborczej”, a następnie dołączyła do zespołu Gazeta.pl.

Małgorzata Blada od października 2021 r. jest dyrektorką operacyjną Gazeta.pl, a między sierpniem 2022 r. a grudniem 2023 r. pełniała dodatkowo obowiązki dyrektorki zarządzającej. Do zespołu Gazeta.pl dołączyła w marcu 2018 r. jako dyrektorka finansowa. Wcześniej zajmowała się kontrolingiem finansowym w innych częściach Agory: pionie czasopisma, “Metrze”, “Gazecie Wyborczej”, drukarni i telewizji. Odpowiadała też za szereg projektów biznesowych i operacyjnych w stacjach Metro.TV i Stopklatka. Posiadfa doświadczenie w realizacji projektów due dilligence, restrukturyzacyjnych i transakcyjnych.

Artur Birnbaum jest dyrektorem ds. strategii i analiz biznesowych Gazeta.pl od 2022 r., w latach 2020-2022 odpowiadał za strategię danych i analizy biznesowe całej Grupy Agora. Wcześniej był kierownikiem działu badań i analiz Gazeta.pl, w ramach którego rozwijał analitykę biznesową, data science i badania użytkowników. Pracę w Agorze zaczynał na stanowisku analityka rynku w łódzkim oddziale „Gazety Wyborczej”. Reprezentuje Agorę w Polskich Badaniach Internetu, a w latach 2018-2019 był członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska z ramienia spółki.

Bartosz Wysocki objął stanowisko dyrektora ds. przychodów Gazeta.pl w 2020 r. Nadzoruje działy sprzedaży, rozwoju produktu reklamowego, programmatic, e-commerce i marketing B2B. W latach 2016-2020 pracował jako Chief Revenue Officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował, m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu” oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora sprzedaży Gazeta.pl i zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej”. Reprezentuje Agorę w Radzie Nadzorczej IAB Polska.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
20.04.24, 08:00
| internet » informacje
Onet ruszył z czwartą edycją akcji - Niech Żyje Planeta. Partnerem głównym akcji został Electrolux
Najnowsza edycja inicjatywy "Niech Żyje Planeta" kładzie nacisk na cztery żywioły: powietrze, wodę, ziemię i ogień. Każda z tych kampanii tematycznych, realizowanych w ramach akcji, zaplanowana jest na okres dwóch lub trzech miesięcy i zostanie zakończona raportem udostępnionym online. Centralnym motywem tej inicjatywy pozostaje niezmiennie ekologia.