12.03.24, 18:00
Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg firmy Lorenz
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
Przetarg na działania dla marki Crunchips dotyczył takich obszarów jak: strategia i idea kreatywna komunikacji w mediach społecznościowych na 2024 rok, działania ongoingowe (prowadzenie FB i IG), komunikacyjne wsparcie działań CSR, współpraca z influencerami, prowadzenie aktywacji i konkursów oraz działania paid media. Pierwsze wspólne działania wystartowały już w lutym.
Z kolei w przypadku marki Lajkonik firma Lorenz przedłużyła współpracę z Altavia Kamikaze + K2 o kolejne 12 miesięcy i odbyło się to bez przetargu. Będzie to już trzeci rok współpracy. Zakres umowy dotyczy, m.in. opracowania strategii i koncepcji komunikacji SoMe na cały rok, działania ongoingowe (FB i IG), paid media, jak również prowadzenie aktywacji i konkursów oraz współpraca z influencerami. Pierwszym efektem przedłużenia współpracy była zakończona kampania paluszków Lajkonik - „Sięgnij po ponadczasowe klasyki”, która miała przypominać o kultowych retro-przedmiotach, prezentując przy tym całą gamę rodzajów paluszków. Kampania toczyła się w mediach społecznościowych, z wykorzystaniem paid media i ze wsparciem influencerów (w kampanii wziął udział m.in. Adam Strycharczuk).
Na I kwartał planowane są jeszcze rozbudowane działania aktywacyjne dla marki Lajkonik w social mediach.
Lajkonik współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 (wcześniej Kamikaze) po wygranym na początku 2022 r. przetargu.
Komentarze