29.02.24, 08:30

Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture

Katarzyna Wójtowicz, fot.: materiały prasowe

Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.

Po kilku miesiącach onboardingu na stanowisku Corporate Director, całościową opiekę nad prowadzeniem i rozwojem praktyki korporacyjnej firmy objęła Katarzyna Wójtowicz. Nowa szefowa zespołu jest związana z branżą PR od ponad 13 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu ryzykiem reputacyjnym oraz doradztwie kryzysowym.

Katarzyna Wójtowicz rozpoczęła pracę w Big Picture w październiku 2023 r., zastępując na stanowisku dyrektora Corporate PR Alicję Górkę. Do zmiany lidera teamu agencja przygotowywała się przez pół roku, pracując nad strukturą i rozmawiając z kandydatami. Po pierwszych miesiącach pracy na stanowisku szefa zespołu, kiedy priorytetem był onboarding oraz doradztwo obecnym Klientom, do których należą m.in. Mondelez International, Reckitt Benckiser, ERLI.pl, Cosmose, Faurecia, nowa Corporate PR Director będzie odpowiadać także za działania New Business i rozwój teamu.

Kim jest Katarzyna Wójtowicz?

Katarzyna Wójtowicz jest związana z branżą PR od ponad 13 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu ryzykiem reputacyjnym oraz doradztwie kryzysowym. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi markami w zakresie planowania i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych. Posiada doświadczenie w działaniach doradczych dla zarządów spółek giełdowych i firm z takich branż jak e-commerce, produkcja, finanse i logistyka. Prowadziła projekty w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz odpowiadała za ich koordynację w Polsce i regionie CEE. Pracowała m.in. na rzecz Amazon, BMW Group Polska, IKEA Industry, DHL Express, Cummins, Innova Capital, MARS, Kompanii Piwowarskiej, FCS Polska. Przed dołączeniem do Big Picture zdobywała doświadczenie, m.in. w agencjach Grayling Poland, Alert Media, Solski Burson – Marsteller oraz po stronie klienckiej, w zespole komunikacji Getin Noble Bank. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zarządzania komunikacją kryzysową i media relations. Jest także wykładowczynią London School of Public Relations. Ukończyła sinologię i stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy