27.02.24, 14:49

EssenceMediacom zwycięzcą przetargu Play. Strony współpracują od 2010 roku

Logo EssenceMediacom, fot.: materiały prasowe

EssenceMediacom (GroupM) zostało zwycięzcą przetargu na kompleksową obsługę mediową firmy Play – wiodącego dostawcy usług mobilnych, Internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej.

Klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją, z którą nieprzerwanie pracuje aż od 2010 r. Jak informują strony postępowania, o wyborze EssenceMediacom w postępowaniu przetargowym zadecydowała najlepsza kompleksowa oferta najtrafniej odpowiadająca aktualnym potrzebom operatora.

Jesteśmy dumni z naszej wieloletniej współpracy z klientem i tego, że od lat spełniamy jego oczekiwania w każdym obszarze: strategii, analityki, innowacji i jakości obsługi. W tym czasie marka Play przeszła drogę od challengera do lidera rynku, co wymagało od nas dopasowania naszych rozwiązań do jego aktualnych oczekiwań. Jest to możliwe dzięki dogłębnemu zrozumieniu biznesu klienta oraz kompleksowej ofercie naszej agencji oraz wyspecjalizowanych komórek mSpark, Nexus, Creative Future. Klient od lat korzysta z szerokiego wachlarza naszych usług - od zaawansowanej analityki po nowatorskie produkty z obszaru digital, data i technologii. Nasza współpraca wychodzi daleko poza obszar planowania i zakupu mediów - tworzymy dla Play cały omnichannelowy ekosystem komunikacyjny i mierzymy wpływ każdego elementu na sprzedaż. Cieszymy się, że przed nami wciąż wiele kolejnych wspólnych przełomowych projektów” – mówi Joanna Okła, CEO EssenceMediacom.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy