28.02.24, 08:30

Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024

Dagmara Witek-Kuśmider, fot.: materiały prasowe

Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.

Uruchomiona przez London International Awards (LIA) w 2012 roku inicjatywa umożliwia młodym talentom z całego świata czerpanie wiedzy i doświadczenia od uznanych liderów branży podczas indywidualnych e-sesji z mentorami.

Projekty tworzone przez zespół Witek-Kuśmider są jednymi z najczęściej nagradzanych w konkursach na arenie polskiej i międzynarodowej. W ostatnich latach uznanie przyniosły The Liver Check - Sanofi, Little Headhunters powered by Linked In - KIDS, Stick To The Truth - Gazety Wyborczej, Misja Kieszonkowe, Bank Zmieniającego się Świata, Nie ma kobiet na banknotach, Świat Cię potrzebuje, Doceniaj nie oceniaj – BNP Paribas. W 2023 r. wraz zespołem zdobyła 56 nagród, wyróżnień i tytułów, w tym 23 w konkursach międzynarodowych m.in. Golden Drum, w tym Top 10 agency in Europe, 2 złota na MIXX Europe, podium Effie, wyróżnienie w MMP, 5 statuetek w Innovation, w tym złoto.

Dagmara Witek-Kuśmider jest jurorką konkursów międzynarodowych i krajowych. W ostatnich trzech latach zasiadała w gremiach Golden Drum, The Gerety Awards, Caples Awards, KTR (trzykrotnie), TikTok Awards i Young Creatives Cannes. Była również mentorką w programie Biznes w kobiecych rękach – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Niedawno została Ambasadorką i przewodniczącą polskiej grupy jurorskiej The Gerety Awards 2024. Wraz z ośmioma przedstawicielkami branży wyłoni short-listy oraz polską agencję i firmę produkcyjną roku. Obrady polskiego jury Gerety odbędą się w czerwcu w biurze Publicis Worldwide Poland. Ponadto Witek-Kuśmider została jurorką w konkursie The One Show 2024.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy