20.02.24, 10:50

Osiem nowych formatów trafi do europejskich kanałów z portfolio Warner Bros. Discovery. W Polsce nowe programy pojawią się m.in. w TTV i TVN Turbo

Logo Warner Bros. Discovery, fot.: materiały prasowe

Warner Bros. Discovery rozszerza swoją europejską ofertę. Firma pozyskała osiem serii programów, które będą dostępne na kanałach darmowych i płatnych. Wśród programów, które trafią do oferty sieci linearnych WBD w Polsce i we Włoszech znalazły się takie tytuły, jak „The Grand Tour” czy „Clarkson’s Farm”.

Spółka Warner Bros. Discovery pozyskała prawa do ośmiu serii programów, które zostaną udostępnione w sieciach linearnych na rynku europejskim. Wśród pozyskanych tytułów znalazły się dwie brytyjskie produkcje Prime Video, Amazon Originals - pierwszy i drugi sezon „The Grand Tour” oraz „Clarkson’s Farm”.

Pierwszy i drugi sezon "The Grand Tour" oraz "Clarkson’s Farm" zostały zakupione od Amazon MGM Studios Distribution dla polskich kanałów TTV oraz Metro, zaś "The Grand Tour" będzie dostępny również na TVN Turbo. We Włoszech premiera "The Grand Tour" odbędzie się na kanale MotorTrend, a "Clarkson’s Farm" zagości na antenie DMAX.

Osiem nowo pozyskanych serii to w sumie 180 godzin czasu ekranowego realizowanych programów bez scenariusza programów. Wśród zakupionych tytułów znalazły się takie programy, jak „The Repair Shop Australia” oraz „Teen First Dates”, których autorami są spółki produkcyjne grupy Warner Bros. International Television Production. „The Repair Shop Australia” będzie dostępny na darmowych i płatnych kanałach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii, Norwegii, we Włoszech oraz w Europie Środkowej. Z kolei „Teen First Dates” zostanie natomiast udostępniony w darmowych i płatnych sieciach w Norwegii i we Włoszech.

„Z przyjemnością ogłaszamy poszerzenie naszej oferty dostępnej w sieciach linearnych w Europie o osiem niezwykle ciekawych programów. Posiadają one wszystkie cechy niezbędne do tego, by zdobyć serca widzów. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy włączyć je do gamy produkcji dostępnych na wielu różnych kanałach i rynkach. Nieustannie staramy się pozyskiwać licencje na jak najlepsze treści dla naszych sieci, a urozmaicona i zapewniająca doskonałą rozrywkę gama realizowanych bez scenariusza programów idealnie wpisuje się w nasze dążenia do zapewnienia zróżnicowanych, charakteryzujących się wysokim poziomem jakości treści, które cieszą się uznaniem wśród widzów"- mówi Myriam Lopez-Otazu, ‪Group VP Content, WBD EMEA.

Program „Jungle Dads”, w którym łowca przygód Ed Stafford stara się wyrwać współczesnych ojców ze szponów komfortowej rutyny, został dołączony do oferty sieci linearnych we Włoszech, Hiszpanii, Francji, krajach skandynawskich, Niemczech, Europie Środkowej i Wschodniej, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Ten konkretny tytuł został pozyskany od WBITP’s Twenty Twenty.

„Outback Crystal Hunters” to program, w którym widzowie poznają losy nieustraszonych, działających w ekstremalnych warunkach australijskiego buszu poszukiwaczy kamieni szlachetnych, starających się odkryć warte miliony dolarów żyły wartościowych depozytów. Będzie on prezentowany w sieciach linearnych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, we Włoszech, w Niemczech, na Węgrzech, w krajach Beneluksu, państwach skandynawskich oraz w Europie Środkowej i Wschodniej. Producentem serialu jest spółka Prospero Productions.

W programie „My Strange Addiction: Still Addicted” widzowie towarzyszą osobom zmagającym się na co dzień z dziwnymi, nietypowymi zachowaniami. Trafi on do oferty WBD w krajach Beneluksu, państwach skandynawskich, we Włoszech, na półwyspie Iberyjskim, w Turcji, Polsce, Rumunii, na Węgrzech oraz w RPA. Program został wyprodukowany przez Exit Four TV, a pozyskano go od spółki Rive Gauche.

Ostatnim z zakupionych programów jest „Hunters Down Under”, przedstawiający przygody wywodzących się z różnych środowisk poszukiwaczy kamieni szlachetnych, którzy w niezwykle ciekawy, odważny i wręcz fanatyczny sposób oddają się walce o nieuchwytne skarby. Został on wyprodukowany przez Wildbear Entertainment, a jego pierwszy i drugi sezon były już transmitowane w Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu. Premiera trzeciego sezonu jest przewidziana na ten rok. Wszystkie odcinki zostaną także zaprezentowane w tym roku w Hiszpanii i we Włoszech, gdzie będą dostępne na kanałach darmowych i płatnych.

Komentarze

Powiązane

13.06.24, 10:46
| telewizja / VOD » informacje
Studio w kontakcie. Nowość w TVP Polonia
12 czerwca br. o godz. 22:15 w TVP Polonia zadebiutował program publicystyczny „Studio w kontakcie”, w którym każdy telewidz będzie mógł zabrać głos - niezależnie, czy mieszka w Polsce, czy poza granicami kraju.
13.06.24, 09:09
| telewizja / VOD » informacje
KRRiT przedłużyła w końcu koncesję kanału TVN Style
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wniosku spółki TVN i przedłużyła o kolejny okres czasu koncesję dla kanału TVN Style.
13.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Asterix i Obelix w nowym serialu platformy Netflix. Serwis ujawnił kadr z animacji
W 2025 r. na platformie Netflix zadebiutuje pierwszy serial animowany poświęcony przygodom znanych na całym świecie Galów, czyli Astérixa i Obelixa.
12.06.24, 12:01
| telewizja / VOD » informacje
Mecze EURO 2024 w TVP1 i TVP2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1
14 czerwca br. rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w Niemczech. Telewizja Polska pokaże w TVP1 i TVP2 mecze w Naziemnej Telewizji Cyfrowej DVB-T2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1 z możliwością personalizacji odbioru dźwięku przez telewidza z pilota telewizora.
11.06.24, 13:40
| telewizja / VOD » badania rynku
3,6 mln widzów meczu towarzyskiego z Turcją
W poniedziałek, 10 czerwca br. reprezentacja Polski wygrała mecz towarzyski z Turcją. Transmisję spotkania w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności śledziło 4,2 mln widzów.
11.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Kanał TVC zyskał nową oprawę i odświeżone logo
10 czerwca br., Kanał TVC (MWE Networks) pojawił się w odświeżonej oprawie graficznej. To kolejny etap zmian w portfolio grupy MWE Networks, mający na celu zmianę identyfikacji wizualnej zbliżonej do estetyki TVC Super i Antena HD.
10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
07.06.24, 08:46
| telewizja / VOD » informacje
Polska Wybiera. Eurowybory 2024. Specjalne propozycje programowe kanałów Grupy Polsat
9 czerwca br. od 19:15 na antenach Polsat News, Wydarzeniach 24 i Polsat News Polityka pojawi się wieczór wyborczy „Polska Wybiera. Eurowybory 2024”, w którym pojawią się wyniki sondażowe głosowania do Parlamentu Europejskiego. Zaplanowano także specjalne wydanie „Wydarzeń 18:50”.
06.06.24, 16:15
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja WP wybiera ContentHouse do komunikacji w mediach społecznościowych
Telewizja WP rozpoczyna współpracę z agencją ContentHouse. Działania obejmą bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
06.06.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce na antenach TVP
7 czerwca br. rozpoczną się Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce w Rzymie, gdzie niemal 100 reprezentantów Polski będzie ze sobą rywalizować. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.