09.02.24, 16:00

Chapter1 przygotowała dla SHERWIN-WILLIAMS projekt stoiska targowego

Projekt stoiska SHERWIN-WILLIAMS, fot.: materiały prasowe

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu.

W lutym br. firma SHERWIN-WILLIAMS rozpoczęła oficjalny launch w Polsce swojego kolejnego brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka GEOCEL (kleje, uszczelniacze, silikony).

Agencja Chapter1 współpracuje z SHERWIN-WILLIAMS Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 r. Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio SHERWIN-WILLIAMS - brandu Valspar. Obecnie wspiera premierę marki GEOCEL na targach. Stoisko targowe przygotowane przez agencję Chapter1 zostało stworzone na potrzeby Targów Bricomarché w Poznaniu.

Głównym celem projektu jest przedstawienie nowego brandu grupie docelowej w Polsce. Grupą docelową są: sklepy, hurtownie i dystrybutorzy z branży budowlanej.

Poza koncepcją i projektem Chapter1 jest odpowiedzialna również za produkcję stoiska i jego montaż, oraz obsługę. Na poziomie personalnym za projekt odpowiadają: Piotr Kacprzak, graphic designer Chapter1, odpowiedzialny za projekt; Paweł Gogler, senior copywriter Chapter1, odpowiedzialny za koncepcję; Bartłomiej Szczęsny, production director (VS Events / Chapter1) odpowiedzialny za realizację; Magdalena Brylowska, account manager Chapter1 (koordynacja całego projektu).

SHERWIN-WILLIAMS to producent farb, lakierów i powłok. Firma działa od ponad 155 lat.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.