09.02.24, 16:00
Chapter1 przygotowała dla SHERWIN-WILLIAMS projekt stoiska targowego
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu.
W lutym br. firma SHERWIN-WILLIAMS rozpoczęła oficjalny launch w Polsce swojego kolejnego brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka GEOCEL (kleje, uszczelniacze, silikony).
Agencja Chapter1 współpracuje z SHERWIN-WILLIAMS Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 r. Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio SHERWIN-WILLIAMS - brandu Valspar. Obecnie wspiera premierę marki GEOCEL na targach. Stoisko targowe przygotowane przez agencję Chapter1 zostało stworzone na potrzeby Targów Bricomarché w Poznaniu.
Głównym celem projektu jest przedstawienie nowego brandu grupie docelowej w Polsce. Grupą docelową są: sklepy, hurtownie i dystrybutorzy z branży budowlanej.
Poza koncepcją i projektem Chapter1 jest odpowiedzialna również za produkcję stoiska i jego montaż, oraz obsługę. Na poziomie personalnym za projekt odpowiadają: Piotr Kacprzak, graphic designer Chapter1, odpowiedzialny za projekt; Paweł Gogler, senior copywriter Chapter1, odpowiedzialny za koncepcję; Bartłomiej Szczęsny, production director (VS Events / Chapter1) odpowiedzialny za realizację; Magdalena Brylowska, account manager Chapter1 (koordynacja całego projektu).
SHERWIN-WILLIAMS to producent farb, lakierów i powłok. Firma działa od ponad 155 lat.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze