05.02.24, 18:11

#GDZIEZHARIBO. Konkurs marki Haribo oparty o AI

KV kampanii marki Haribo, fot.: materiały prasowe

“Gdzie chciałbyś zabrać ze sobą paczkę HARIBO?” – to pytanie, na które konsumenci mogą odpowiedzieć w ramach konkursu organizowanego przez markę HARIBO. Dzięki współpracy z agencją kreatywną FENO, opisy stworzone przez konkursowiczów, zostaną zaimplementowane do generatora grafik AI.

Działania konkursowe prowadzone są na specjalnie przygotowanym landingpage’u. Za jego pośrednictwem użytkownicy mogą przesłać opis miejsca, gdzie zabraliby HARIBO (#GDZIEZHARIBO). Następnie, na jego podstawie sztuczna inteligencja generuje grafikę obrazującą okoliczności spożywania żelków. Interpretacje AI będą się ukazywać w postaci grafik tzw. first person view, dzięki czemu wszystkie obrazy zachowają spójność stylistyczną.

"Współpraca z agencją FENO umożliwia nam zastosowanie przełomowych dziś technologii w organizowaniu konkursów. Integracja opisów konkursowiczów z generatorem grafik AI to nie tylko krok naprzód w kreatywnym tego słowa znaczeniu. Podążanie za trendami to dziś konieczność, która kształtować będzie przyszłe interakcje z marką. Chcemy, aby HARIBO brało czynny udział w nowatorskich doświadczeniach konsumentów i wierzymy, że podejście oparte na unikalności i personalizacji przekuje się na jeszcze silniejszą więź z nimi” – mówi Paweł Goliasz, Junior Brand Manager Haribo.

W ramach konkursu, za pomocą sztucznej inteligencji łącznie wygenerowanych zostanie 45 grafik – 15 tygodniowo, trzy dziennie (zwycięskie). O tym czy opis przesłany przez użytkownika został zrealizowany, dowie się on następnego dnia roboczego. Nagrody główne zostaną przyznane na podstawie głosowania fanów HARIBO.

Codziennie do wygrania są boxy z zestawami żelek i gadżetami HARIBO. Autor zdjęcia, które w danym tygodniu zdobędzie największą liczbę głosów otrzyma nagrodę finałową – projektor i rzutnik. Za komunikację działań konkursowych w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) marki HARIBO odpowiada agencja mediowa Mindshare Polska. Konkurs ruszył 5 lutego i potrwa do 25 lutego 2024 r.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.