06.02.24, 10:30
Mówisz, Masz. Vectra promuje ofertę dla tych, którzy nie lubią czekać
Pod hasłem„Mówisz, Masz” trwa kampania Vectry, skierowana do osób, które oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań na co dzień.
Kampania reklamowa promująca ofertę przedstawia dwie animowane postacie, bezpośrednio powiązane z usługami Vectry: Dziśka i Jutrka. Pierwszy z nich - Dzisiek, reprezentuje sprawną obsługę klienta, która już dziś doradzi, załatwi formalności i zleci instalację. Drugi - Jutrek, to gwarant sprawnej i bezproblemowej instalacji, którą klienci Vectry mogą mieć już następnego dnia po złożeniu zamówienia. Szeroko zakrojona kampania będzie wspierana we wszystkich najważniejszych kanałach mediowych. Od 1 lutego bohaterowie goszczą, m.in. w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoor’owych w wybranych miejscowościach, w salonach Vectry w całej Polsce, a także usłyszeć w radiu.
Przy tworzeniu kampanii Dział Marketingu Vectry współpracował z agencją kreatywną Endless. Twórcą postaci jest studio Platige Image. Natomiast za zakup mediów odpowiadają agencja Kinesso oraz dom mediowy Starcom. Za strategię odpowiedzialna jest agencja Think Eco.
Komentarze