31.01.24, 20:30
Sztuką być Maczfit. Kampania marki Maczfit
Pod hasłem “Sztuką być Maczfit” ruszyła kampania w której marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.
„Nowa kampania tłumaczy podejście Maczfit do tematu żywienia i dobrego życia. Dla nas jedzenie to radość, wolność wyboru i własne zasady. Nikt z nas nie lubi „być na diecie” – kojarzy się to z niemiłymi ograniczeniami, rygorem i zrezygnowaniem z wielu przyjemności. Podchodzimy do tego zupełnie inaczej. Chcemy pokazać Polakom, że nowego roku nie muszą zaczynać od sztywnych reguł. Przekonujemy, że jedzenie to satysfakcja, wygoda i wiele korzyści, które czynią nasze codzienne życie lepszym. Jak pokazuje raport „Sztuka dobrego jutra”, m.in. tego do szczęścia potrzebują Polacy” – mówi Krzysztof Goś, Commercial Director w Maczfit.
W spotach pojawia się także abstrakcyjna przestrzeń, która wprowadza zupełnie inny styl komunikacji niż ten charakterystyczny dla kategorii. W ramach współpracy powstała seria spotów TV (30, 15, 8 i 6 sekundowych) i digitalowych (15, 8 i 6 sekundowych).
Kampania marki obejmuje działania w TV, VOD, radio, digital, outdoor oraz w zakresie PR, influencer marketing oraz social mediów. Dodatkowo marka przeprowadziła redesign. Jest on widoczny m.in. na papierowych torbach, w których dostarczane są posiłki oraz na wszystkich kanałach komunikacji (jak Internet czy aplikacja). Nową kampanię wspierają również agencje Value Media, Spark, Promotraffic, Tribe 47, Growth Makers oraz Great Minds. Agencja Hand Made współtworzyła wraz z zespołem Maczfit scenariusz kreatywny oraz odpowiada za produkcję i postprodukcję spotów reklamowych.
Komentarze