30.01.24, 22:13

Ponad milion zł w eSkarbonce Radia Nowy Świat i WOŚP

Ponad milion zł w eSkarbonce Radia Nowy Świat i WOŚP, fot.: materiały prasowe

Dokładnie 1 138 711 zł zebrali patroni, słuchacze i zespół Radia Nowy Świat do wirtualnej puszki podczas 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, osiągając tym samym najlepszy wynik wśród eSkarbonek Mastercard i pokonując swój własny rekord z 2023 r.

Celem 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. 29 stycznia br. o godzinie 24:00 zamknięto wszystkie eSkarbonki. Według oficjalnych danych Mastercard Poland eSkarbonka Radia Nowy Świat zajęła ponownie pierwsze miejsce. Do wirtualnej puszki Radia datki wrzuciło 10 186 osób. „Zebrana kwota zaskoczyła nas wszystkich, choć mając tak wspaniałych Patronów i Słuchaczy nie powinnam w to wątpić. Pragnę Państwu z całego serca bardzo, bardzo podziękować za ogromną szczodrość” – mówi Magda Jethon, Redaktorka Naczelna Radia Nowy Świat.

Od początku stycznia Radio Nowy Świat bardzo mocno zaangażowało się w zbiórkę dla WOŚP. Stacja uruchomiła oficjalną eSkarbonkę i wszystkie wpłaty, zarówno te indywidualne, jak i te pochodzące z licytacji, trafiały właśnie tam, osiągając taki spektakularny wynik.

Licytacje na antenie stacji rozpoczęły się 11 stycznia i były organizowane w kolejne czwartki w audycji „Nowy świat po południu” (16:00-19:00). Najpierw zlicytowany został udział w spektaklu „NieDochodzenie” w dniach 24 i 25 stycznia w Och-Teatrze w roli okazywanego/okazywanej. Licytację wygrała Pani Katarzyna i Pan Konrad, ale swoją kwotę przekazał również trzeci zawodnik Pan Tomasz i łącznie wpłacili 6 701 zł do naszej wirtualnej puszki.

Rekordowy dzień z Klaudiuszem Slezakiem

W kolejnej licytacji (18 stycznia) do wygrania była możliwość stworzenia własnej playlisty do popołudniowego pasma. W finale licytacji udział brały trzy osoby i każda z nich nie chciała odpuścić. Ostatecznie licytujący wspaniałomyślnie podzielili się nagrodą i w sumie playlista została sprzedana za 39 776 zł. Pani Joanna, Pan Krzysztof i Pan Łukasz stworzą trzygodzinne muzyczne listy według własnego uznania i własnych preferencji. Zwycięzcy mogą także skorzystać z doradztwa i wsparcia redaktorów muzycznych stacji: Jana Janczego i Macieja Jankowskiego, którzy na co dzień układają muzykę do pasm.
W ostatnim tygodniu przed finałowym rozdaniem (25.01) Radio Nowy Świat zaplanowało trzecią licytację, w której do zdobycia był dzień z Klaudiuszem Slezakiem w Sejmie RP. Ta licytacja osiągnęła zawrotną kwotę 70 111 zł.

Równocześnie na facebooku Radia Nowy Świat toczyły się licytacje, w których fanty zgłaszali zarówno dziennikarze, jak i patroni stacji, np. za uwielbienie w „Porannej Mannie”, książkę Krzysztofa Grabowskiego „Przyjeżdżajcie, będzie super”, gitarę Fender Stratocaster 1994, udział w audycji „Niezapominajki", grupowy spacer do ZOO i inne pomysłowe przedmioty i oryginalne akcje zebrano 94 453 zł.

Wciąż toczy się licytacja RNŚ, która zakończy się 7 lutego, a dotyczy współprowadzenia z redaktorem Zbigniewem Zamachowskim audycji „Zamach na dziesiątą muzę”. Aktualna cena to 9,6 tys. zł.

W ubiegłym roku Radio Nowy Świat zebrało do Skarbonki 700 198 zł.

Komentarze

Powiązane

15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
09.04.24, 06:30
| radio » informacje
Wiosenna ramówka Polskiego Radia Rzeszów. Do stacji wracają znane głosy
Pod hasłami „Wiosna w Polskim Radiu Rzeszów, słuchaj z wzajemnością”, 8 kwietnia br. ruszyła nowa ramówka publicznej rozgłośni regionalnej nadającej w południowo-wschodniej Polsce. Zmiany dotyczą przede wszystkim pasm wieczornych, które po godz. 20.00 wypełnią rozmaite gatunki muzyczne podane w autorskiej, osobistej formie przez grono dawnych i nowych współpracowników stacji.
08.04.24, 10:51
| radio » ludzie
Anna Paluszek wraca do RMF FM. Będzie wydawczynią publicystyki
Do warszawskiej redakcji RMF FM w kwietniu br. dołączyła Anna Paluszek. Jest wydawczynią rozmów publicystycznych w RMF FM i Radiu RMF24.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy