01.02.24, 21:15
Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe. Andrzej Wrona w kampanii ING
ING promuje wśród startujących przedsiębiorców rozwiązania, które od pierwszego dnia prowadzenia własnej firmy mają pomóc sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
W najnowszej kampanii ING prowadzonej pod hasłem „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe”, bank promuje narzędzia, które mają pomóc firmom już na starcie lepiej odpowiadać na potrzeby ich klientów. W spocie pojawia się sportowiec – Andrzej Wrona.
Działania marketingowe prowadzone są w telewizji, radiu, Internecie i za pośrednictwem direct marketingu. Za kampanię odpowiadają agencje Brain i GONG, a media zakupił MullenLowe Media Hub.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze