11.01.24, 10:29

Limitowane Scrabble w szczytnym celu. Grę zaprojektował Dawid Podsiadło

Limitowane Scrabble od Dawida Podsiadło, fot.: materiały prasowe

Dawid Podsiadło jako pierwszy w Polsce wypuszcza zaprojektowaną przez siebie, limitowaną grę Scrabble.

Scrabble Honors Edition jest hołdem dla tych, którzy wykorzystują moc języka w inspirujący, mający wpływ na społeczeństwo sposób. Marka Scrabble chce podkreślić w ten sposób, że słowa mają znaczenie.

Takiego wyróżnienia jako pierwszy w Polsce doczekał się Dawid Podsiadło – jeden z najpopularniejszych artystów polskiej sceny muzycznej. Muzyk, piosenkarz i autor tekstów, który bawi się słowem w sposób nietuzinkowy, zabawny, ale też poetycki. Muzyk w każdym utworze tworzy osobną historię, w której porusza, daje do myślenia i zabiera słuchacza do swojego świata.

Marka Scrabble od zawsze podkreśla i wspiera wartościowe relacje między graczami poprzez kreatywną zabawę słowem, a Dawid Podsiadło to artysta, którego słowa i twórczość od lat pozytywnie oddziałują na słuchaczy i polski rynek. Jego wyjątkowy, indywidualny styl wybija się wśród innych i porywa różnorodną publiczność” – mówi Ewa Bielawa, Brand Manager marki Scrabble w Polsce. „Kiedy Dawid – prywatnie fan Scrabble - zgłosił się do nas, chcąc wspólnie świętować swój jubileusz na scenie, od razu postanowiliśmy wdrożyć ten projekt w życie! To zaszczyt dla marki wydać pierwszą w Polsce Honors Edition z artystą, który w tak inspirujący sposób wykorzystuje potencjał języka” – dodaje Bielawa.

Współpraca artysty z warszawskim Osom Studios zaowocowała unikalnym designem planszy, pudełka i woreczka, które nawiązują do ostatniej płyty Dawida – „Lata Dwudzieste”. Limitowana edycja powstała w zaledwie 100 egzemplarzach. Wszystkie zostaną ponumerowane i zadedykowane przez artystę i trafią na licytacje na rzecz wybranej przez artystę fundacji - Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcje potrwają do 30 stycznia, a cały dochód ze sprzedaży zasili 32. finał WOŚP.

Projekt powstał przy udziale agencji kreatywnej Coollective.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.