08.12.23, 09:00

20. Mikołajkowy Blok Reklamowy przyniósł 2,2 mln zł

4,5 mln widzów obejrzało charytatywny blok reklamowy Polsatu, fot.: materiały prasowe

20. Mikołajkowy Blok Reklamowy organizowany przez Telewizji Polsat i Polsat Media, obejrzało 4,5 miliona widzów, co przekłada się na kwotę ponad 2,2 mln zł na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

Kwota 2,2 mln zł to o pół miliona zł więcej niż w zeszłym roku oraz największa kwota zgromadzona w ramach akcji. Dedykowane pasmo obejrzało 4,5 miliona osób, o 35 proc. więcej w grupie wiekowej 16-59 niż w poprzednim roku (liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat).

W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media dziękuję widzom, reklamodawcom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do tak niesamowitego wyniku. Każdy, kto przynajmniej raz udostępnił informację o akcji dołożył swoją cegiełkę do niesienia pomocy dzieciom walczącym o swoje zdrowie i życie. Wdzięczny jestem również naszym gwiazdom, które tak licznie do nas dołączyły. Zebrać w jednym miejscu prawie 20 osób ze świata mediów to nie lada wyczyn, a jednak się udało” – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

W Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyły się takie firmy jak: Alior Bank, Andreas STIHL, Apart, Asseco Poland, Cyfrowy Polsat, EKATERRA POLAND, Kujawski, Lotte Wedel, mBank, Mcdonalds Polska, Media Saturn Holding Polska, Młyny Szczepanki, Natur Produkt Zdrovit, Netia, Nivea Polska, Oponeo.pl, Orlen, P4, PKO BP, Polkomtel, Procter&Gamble DS Polska, Santander Bank Polska, SKYSHOWTIME POLAND, Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie, T-Mobile Polska, Tarczyński, Volkswagen Financial Services Polska, Żabka Polska.

Komentarze

Powiązane

11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
09.09.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Kanał Stopklatka upamiętni wydarzenia 11 września specjalnym pasmem
W 23. rocznicę zamachów na World Trade Center i Pentagon kanał Stopklatka zaprezentuje specjalne pasmo upamiętniające te wydarzenia.
09.09.24, 11:12
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Rusza 27. edycja plebiscytu Telekamery Tele Tygodnia. Lista nominowanych
W najnowszym wydaniu, magazyn „Tele Tydzień” (w sprzedaży od 9 września br., Wydawnictwo Bauer) opublikował listę nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2024.
08.09.24, 20:59
| telewizja / VOD » informacje
TVP INFO wprowadza nowe programy informacyjne i format Kwiatki polskie
Od 9 września br. TVP INFO wprowadza nowości w swojej ofercie. „14:30” i „Panorama” mają być obszernymi blokami newsów, a „Polska o poranku” oraz „Polska nocą” ma być dynamicznym, codziennym przeglądem najważniejszych informacji ze wszystkich regionów kraju.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.