08.12.23, 09:00
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy przyniósł 2,2 mln zł
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy organizowany przez Telewizji Polsat i Polsat Media, obejrzało 4,5 miliona widzów, co przekłada się na kwotę ponad 2,2 mln zł na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.
Kwota 2,2 mln zł to o pół miliona zł więcej niż w zeszłym roku oraz największa kwota zgromadzona w ramach akcji. Dedykowane pasmo obejrzało 4,5 miliona osób, o 35 proc. więcej w grupie wiekowej 16-59 niż w poprzednim roku (liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat).
„W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media dziękuję widzom, reklamodawcom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do tak niesamowitego wyniku. Każdy, kto przynajmniej raz udostępnił informację o akcji dołożył swoją cegiełkę do niesienia pomocy dzieciom walczącym o swoje zdrowie i życie. Wdzięczny jestem również naszym gwiazdom, które tak licznie do nas dołączyły. Zebrać w jednym miejscu prawie 20 osób ze świata mediów to nie lada wyczyn, a jednak się udało” – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
W Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyły się takie firmy jak: Alior Bank, Andreas STIHL, Apart, Asseco Poland, Cyfrowy Polsat, EKATERRA POLAND, Kujawski, Lotte Wedel, mBank, Mcdonalds Polska, Media Saturn Holding Polska, Młyny Szczepanki, Natur Produkt Zdrovit, Netia, Nivea Polska, Oponeo.pl, Orlen, P4, PKO BP, Polkomtel, Procter&Gamble DS Polska, Santander Bank Polska, SKYSHOWTIME POLAND, Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie, T-Mobile Polska, Tarczyński, Volkswagen Financial Services Polska, Żabka Polska.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze