08.12.23, 13:00

Marka Trefl reklamuje planszówkę Spy Guy w świątecznej kampanii

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – w taki sposób marka Trefl prowadzi świąteczną kampanię OOH.

20 listopada br. w pięciu największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu - ruszyła kampania out of home (OOH) na nośnikach citylight dla gry Spy Guy (Trefl). To, co ma wyróżniać działanie, to niestandardowe kreacje. Bazując na mechanice gry, czyli szukaniu przedmiotów na planszy, Trefl poza podstawowymi plakatami przygotował angażujące wersje, które są interesującym przekazem reklamowym, ale także zabawą umilającą oczekiwanie na autobus, czy tramwaj, bowiem zachęcają do znalezienia pięciu bombek zaszytych w grafice przeniesionej z planszy do przestrzeni miejskiej. Jeszcze bardziej przykuwające wzrok mają być citylighty, które wyglądają, jakby w środku miały umieszczone większych rozmiarów pudełko gry. Z kolei dzięki świątecznemu wycięciu folii od razu także sugerują mają sugerować, że Spy Guy to idealny prezent od Świętego Mikołaja.

Spy Guy to nasza topowa gra dla rodzin z dziećmi, która powstała na naszej własnej licencji „Rodzina Treflików”. Od wprowadzenia jej na rynek w 2022 r. prowadziliśmy dla tego tytułu intensywne kampanie telewizyjne oraz digitalowe. Ponieważ brand się rozwija i obecnie świat Spy Guya to już pięć wersji gry planszowej (podstawowa, Zimowa Przygoda, Sopot, Deutschland, USA), gra mobilna, a także specjalna gra dla grup przedszkolnych, przed nadchodzącymi Świętami postawiliśmy na kampanię w przestrzeni miejskiej, zwiększającą świadomość tytułu oraz prowadzoną w połączeniu z intensywnymi aktywnościami online. To, co było dla nas kluczowe przy projektowaniu działań OOH, to wyjście poza standardowe schematy i maksymalne wykorzystanie nośników. Mając takiego partnera, jakim jest Value Media, bardzo szybko okazało się, że nawet pomysł, by do środka citylightu wstawić pudełko gry, jest na swój sposób możliwy do zrealizowania. Efekt przeszedł nasze oczekiwania i wierzymy, że Spy Guy zawędruje w tym roku do niejednego buta i pod niejedną choinkę” – mówi Justyna Gdowska, Dyrektor Marketingu i PR Trefla S.A.

Kluczowe działania digital dla gry Spy Guy to paid social, display programmatic z wykorzystaniem interaktywnych kreacji display i video oraz display geo – kampania z wykorzystaniem formatów banerowych, emitowana na podstawie danych lokalizacyjnych w pobliżu centrów handlowych i dyskontów.

Kampanie OOH i digital promujące grę Spy Guya łączy spójność przekazu, którym pozycjonujemy tytuł jako grę kooperacyjną i rodzinną. Z uwagi na młodą grupę docelową, do której docieramy poprzez zasięgowe aktywności online, projektując działania kładliśmy silny nacisk na Brand Safety. Stąd reklamy skierowane do młodszych odbiorców emitowane są na platformach i we współpracy z partnerami, którzy mają w tym zakresie największe doświadczenie i jasne zasady” – mówi Aleksandra Pająk, Business Director Value Media

Równocześnie z kampanią dla gry Spy Guy Trefl prowadzi także działania digital wspierające planszówkę Magajaja oraz kampanię telewizyjną dla zabawki VTech Mój Przyjaciel Pies. „W przypadku Mojego Przyjaciela Psa postawiliśmy na reklamę w kanałach dziecięcych, w połączeniu z narzędziem TV Sync, synchronizującym emisję w telewizji z wyświetlaniem reklamy online. Kampanię dla zabawki korelowaliśmy także z prowadzoną wcześniej przez Trefla akcją cashback dla całej marki VTech poprzez wysyłkę newslettera z odliczaniem do końca promocji. Równocześnie trwają także działania paid social” - dodaje Aleksandra Pająk, Business Director Value Media

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.