06.12.23, 16:30

Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów

Mariusz Wąsiński, fot.: materiały prasowe

Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.

Fundamentem nowej strategii jest koncentracja na zrozumieniu realnych potrzeb klientów i optymalizacja interakcji pomiędzy klientami a Biurem Reklamy podczas całego procesu Customer Journey. Przyjęciu nowej strategii towarzyszą zmiany w strukturze Biura Reklamy RASP. Utworzono nowe działy: Sales Department, Ad Technology & Platforms Department, Client Solutions Department, Programmatic & Ad Product Department, Performance & E-commerce Department oraz Operations Department, które podlegają stojącemu na czele Biura Reklamy Mariuszowi Wąsińskiemu.

Mariusz Wąsiński, pełniący dotychczas stanowisko Chief Sales Officera w RAS Polska, z początkiem grudnia br. objął pozycję – Chief Revenue Officera i zyskuje odpowiedzialność za nowy obszar – e-commerce w RAS Polska. W nowej rozszerzonej roli nadzoruje wszystkie kanały przychodów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Niezmiennie również kompleksowo zarządza działalnością Biura Reklamy RAS Polska, w szczególności w obszarach: określenia strategii, zapewnienia efektywności operacyjnej, generowania wzrostu i wspierania pozytywnej kultury organizacyjnej. Mariusz Wąsiński raportuje do Jovana Protica, wiceprezesa Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Nowo utworzony Sales Department jest zarządzany przez Marzenę Zabielską, która objęła w listopadzie br. stanowisko Sales Directora. Na dział składają się zespoły: Agency Partnership, Key Client Partnership, Client Partnership oraz Client Growth.

Do Ringier Axel Springer Polska i struktur Biura Reklamy RAS Polska 4 grudnia br. dołączył również Marcin Olszewski, który obejmuje stanowisko Ad Technology & Platforms Directora. Olszewski zarządza bezpośrednio pionem Ad Technology & Platforms Department.

Client Solutions Department tworzą zespoły: Content Marketing, na czele z Eweliną Czarnotą, Dyrektorką Departamentu Content Marketingu oraz Business Partnering Solutions prowadzony przez Małgorzatę Jędral, Head of Business Partnering Solutions, która w październiku br. dołączyła do Biura Reklamy RAS Polska. Zarówno Ewelina Czarnota, jak i Małgorzata Jędral raportują bezpośrednio do Mariusza Wąsińskiego, CRO RAS Polska.

Na czele zespołu Programmatic & Ad Product Department stoi Łukasz Skawiński, Programmatic & Ad Product Director. Na ten departament składają się zespoły: Programmatic i Ad Product & Solutions Marketing.

Performance & E-commerce Department w nowej strukturze jest zarządzany przez Mariolę Kucharską, na pozycji Performance & E-commerce Directora. W skład nowego departamentu wchodzą zespoły: Performance Client Partnership, E-commerce Client Partnership, Performance Solutions oraz Performance & Social Media Solutions. Mariusz Wąsiński będzie również nadzorował obszar E-commerce, zarządzany przez Mariolę Kucharską, poza strukturami Biura Reklamy RAS Polska.

Liderką nowo utworzonego pionu Operations Department zostaje Małgorzata Cetera-Bulka, która od maja br. pełniła rolę doradczyni szefa Biura Reklamy RAS Polska - Mariusza Wąsińskiego. Małgorzata Cetera-Bulka obejmuje stanowisko Customer Experience & Operations Directora. Na Operations Department składają się zespoły: Campaign Success oraz Market Analysis & Sales Insights.

Komentarze

Powiązane

29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
27.02.24, 15:45
| reklama & PR » informacje
Będzie UPS. Mola zrobi porządek! Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Mola
Mola (marka z portfolio Metsä Tissue) ruszyła z nową odsłoną platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” ma wychodzić naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji.
27.02.24, 14:49
| reklama & PR » informacje
EssenceMediacom zwycięzcą przetargu Play. Strony współpracują od 2010 roku
EssenceMediacom (GroupM) zostało zwycięzcą przetargu na kompleksową obsługę mediową firmy Play – wiodącego dostawcy usług mobilnych, Internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.