06.12.23, 14:15
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
Grupa Canal+ Polska to wydawca oraz nadawca kanałów telewizyjnych segmentu premium, jak również agregator oraz dystrybutor pakietów płatnej telewizji w Polsce. W ofercie Polsat Media znajdą się takie kanały jak: Ale Kino+, CANAL+ Domo, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Novelas+, CANAL+ PREMIUM, Canal+ Kuchnia, Canal+ FAMILY, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 5.
Stacje telewizyjne należące do Grupy Canal+ charakteryzuje różnorodność tematyczna, a programy emitowane w kanałach Grupy są skierowane do bardzo szerokiej grupy odbiorców.
Komentarze