06.12.23, 08:30
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.
Celem realizowanej na przełomie listopada i grudnia br. kampanii „Bo Lubię” jest zerwanie z postrzeganiem Tchibo jako marki skierowanej wyłącznie do dojrzałej grupy celowej. Zrealizowana przez agencje z OMD Group strategia zakłada przeniesienie sporej aktywności marketingowej marki na platformy, które skupiają uwagę reprezentantów z młodszych grup celowych.
„Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu intensywnej komunikacji marketingowej na TikToku. O naszym wyborze zdecydowała przede wszystkim popularność tej platformy wśród młodej grupy celowej oraz wykorzystanie nowej, kreatywnej formy dotarcia do użytkowników” – tłumaczy Katarzyna Jarnutowska, Senior Biddable Expert w Resolution (OMD Group)
Przed zakończeniem kampanii, agencje OMD Group planują przeprowadzenie badania brand lift na Tik Toku, którego celem będzie zmierzenie wskaźnika zapamiętywalności reklamy wśród wskazanej grupy celowej.
Komentarze