30.11.23, 12:33
WP wzmacnia rolę technologii. Jędrzej Matla awansuje, a Paulina Zyśk-Lisica i Paweł Karaszewski odchodzą z firmy
Od 1 grudnia 2023 r. na stanowisko p.o. dyrektora technologii i produktu reklamowego Wirtualnej Polski Media awansuje Jędrzej Matla. Zmiana ta jak tłumaczy firma jest częścią procesu mocniej integrującego produkty reklamowe i wydawnicze z obszarem IT.
Jak podkreśliła Wirtualna Polska w komunikacie prasowym, WP przyspiesza badania związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji oraz przetwarzaniem danych.
Od 1 grudnia br. WP Media przekształca dział rozwoju produktu reklamowego w dział technologii i produktu reklamowego, na którego czele stanie Jędrzej Matla. Za rozwój produktów wydawniczych, tak jak do tej pory, odpowiada Jacek Amsterdamski, VP Product & TV. Wszystkie zespoły odpowiadające za badania związane ze sztuczną inteligencją, analizą i przetwarzaniem danych przechodzą do struktur holdingu i będą podlegać Krzysztofowi Sierocie, wiceprezesowi spółki.
„Technologia odgrywa dziś kluczową rolę. Dlatego tworzymy bardziej zintegrowaną strukturę, która pozwoli nam efektywniej wykorzystać wiedzę naszych specjalistów IT, zwiększając ich znaczenie w organizacji. Integrujemy jednocześnie komórki zarządzania danymi oraz wykorzystania i rozwoju sztucznej inteligencji, by rozwijać się jeszcze szybciej. Od strony biznesowej tylko ścisła współpraca, przenikanie kompetencji wewnątrz organizacji są warunkami koniecznymi do osiągania sukcesów” – mówi Krzysztof Sierota, wiceprezes, Chief Technology Officer Wirtualnej Polski Holding S.A.
Zmiany w strukturze oznaczają, że z WP Media odchodzą Paweł Karaszewski, dotychczasowy członek zespołu zarządzającego odpowiadający za IT oraz Paulina Zyśk-Lisica, dyrektorka pionu rozwoju produktu reklamowego.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze