30.11.23, 10:58
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
Pierwsza charakterystyczna zielono-czerwona jadłodzielnia, będąca efektem współpracy marki Cukier Królewski z Fundacją Weź Pomóż, została otwarta 23 listopada br. we Wrocławiu. Wspólne działania stanowią kontynuację zainaugurowanej w ubiegłym roku kampanii „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”, w ramach której „Królewski” zachęca do niemarnowania żywności. Działania w duchu less waste dotychczas prowadzone były głównie w mediach społecznościowych marki oraz jej ambasadorek – Aleksandry Tatki, Sylwii Dróżdż i Moniki Moleckiej. Z myślą o internautach powstała także dedykowana zakładka na oficjalnej stronie Cukru Królewskiego z gotowymi rozwiązaniami i przepisami.
Obecnie kampania została rozwinięta o świąteczną akcję „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”. Ideą przedsięwzięcia jest uruchomienie w wybranych miastach Polski południowej jadłodzielni, które z jednej strony będą przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, a z drugiej stanowić realne wsparcie dla potrzebujących.
W komunikację akcji w mediach społecznościowych zostały zaangażowane dwie ambasadorki Cukru Królewskiego oraz specjalistki od słodkości - Aleksandra Tatka i Monika Molecka. Każdy z internautów, kto chce dołożyć swoją cegiełkę do pojawienia się kolejnych lodówek społecznych, może dołączyć 7 grudnia o godz. 18:30 do live’a Oli (@olatatka_) i Moniki (@pysznieczyprzepysznie) na Instagramie Cukru Królewskiego (@cukierkrolewski). Za każde 500 osób obecne przez cały czas trwania transmisji marka postawi jedną jadłodzielnię. Docelowo uruchomionych może zostać pięć takich punktów.
Za działania digital, a także organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze