24.11.23, 08:30
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Od 11 grudnia br. Grupa Eurozet zmienia ceny swoich flagowych produktów: Radia ZET, pakietu Audio ZET (71 stacji) i Audio ZET Boost (136 stacji).
Jak informuje nadawca, ceny pakietów zostały dostosowane do aktualnych warunków rynkowych. W bieżącym roku rynek reklamy radiowej odnotowuje wzrost popytu, a segment radiowy jest jednym z liderów wzrostu inwestycji reklamowych wśród wszystkich segmentów mediowych. Od dłuższego czasu popyt na czas reklamowy w stacjach Grupy Eurozet znacząco wzrasta, co sprawia, że dostępne sloty reklamowe bardzo szybko się zapełniają. Poza dobrą koniunkturą na radio, na wzrosty inwestycji reklamowych mają wpływ dobre wyniki badań słuchalności stacji Grupy Eurozet, w których łączny udział czasu słuchania portfolio Grupy Eurozet wzrósł r/r o 5 proc. do 26,3 proc. (fala RT: 5-10.23, All15+).
Zmiana cen pasm w godzinach 6.00-20.00 w dni powszednie wyniesie około +5 proc. w Radiu ZET oraz pakietach Audio ZET i Audio ZET Boost.
Jak podkreśla Grupa Eurozet, analiza dotychczasowej strategii handlowej została przeprowadzona w odpowiedzi na zmiany na rynku oraz działania konkurencji, co wpłynęło na decyzję o zmianie cen w poszczególnych stacjach: Złote Przeboje +5 proc., Chillizet +5 proc., Antyradio +17 proc., Meloradio +25 proc., TOK FM +5 proc.
Komentarze