24.11.23, 12:30
Cenniki Grupy RMF na styczeń i luty 2024 r. bez podwyżek
Cenniki reklamowe Grupy RMF obowiązujące w styczniu i lutym 2024 r. pozostaną na niezmienionym poziomie.
Opublikowane cenniki Grupy RMF obowiązywać będą od 1 stycznia do 3 marca 2024 r. i pozostaną na niezmienionym poziomie w stosunku do obecnie obowiązujących. „Sytuację na rynku reklamy radiowej oceniam bardzo pozytywnie, w IV kwartale obserwujemy bardzo duży popyt na czas antenowy w naszych stacjach i dotyczy to zarówno standardowych form, jak kampanie spotowe czy sponsoringi jak i wszelkiego rodzaju akcji specjalnych, również łączących radio z działaniami online” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
W okresie obowiązywania nowych cenników zostanie wprowadzony jeden okres high season – przed Walentynkami, w dn. 5-14 lutego, dopłata wynosić będzie 3 proc.
Grupa RMF z ponad 1/3 rynku
Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymują się na niezmiennie wysokim poziomie, a cała grupa jest liderem słuchalności w Polsce z udziałem w czasie słuchania w III kwartale br. na poziomie 35,1 proc., czyli o 8,3 p.p. więcej niż druga w rankingu grupa radiowa. Zasięg dzienny wynosi 9,5 mln osób, co oznacza, że każdego dnia jedną ze stacji Grupy RMF włącza blisko 1/3 Polaków. Udział RMF FM obecnie wynosi 29,1 proc., udział RMF MAXX (z Radiem GRA) to 3,8 proc., a RMF Classic – 1,4 proc. (dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 07-09.2023, target: wszyscy 15-75 lat).
Komentarze