22.11.23, 17:30

Miniserial Za okularami dla marki Fielmann ma budować wizerunek firmy

KV kampanii marki Fielmann, fot.: materiały prasowe

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała miniserial „Za okularami” dla marki Fielmann działającej w kategorii optycznej w Europie.

Projekt „Za okularami” ma wpisywać się w długofalową kampanię „Widzimy Twoje potrzeby”, która ma budować świadomość i wizerunek brandu Fielmann na polskim rynku.

Serial będzie udostępniony na Facebooku, Instagramie oraz stronie marketera. Produkcja obejmuje pięć odcinków, które będą emitowane do 6 grudnia. Emisja wsparta będzie kampanią w mediach społecznościowych.

Celem serialowego projektu jest komunikacja wyróżniających brand Fielmann benefitów oraz pokazanie tej marki jako uważnej i potrafiącej znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla każdego klienta.

Marka Fielmann zawsze wnikliwie stara się zrozumieć swoich klientów. Również i tym razem to oni stali się inspiracją do działań. Pomysł na kampanię powstał podczas rozmów agencji z pracownikami salonów optycznych. Okazało się, że „za okularami” klientów kryją się niezwykłe historie, które pokazują, jak różne potrzeby i motywacje mają odwiedzający salony „okularnicy” – mówi Krzysztof Drzazga, Head of Concept, Chapter1.

To właśnie pięć z tych autentycznych historii zostało sfabularyzowanych w miniserialu wideo „Za okularami”, który jest głównym elementem drugiego etapu kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”.

Fielmann "Za okularami" from agencjachapter.1 on Vimeo.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.