22.11.23, 17:30
Miniserial Za okularami dla marki Fielmann ma budować wizerunek firmy
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała miniserial „Za okularami” dla marki Fielmann działającej w kategorii optycznej w Europie.
Projekt „Za okularami” ma wpisywać się w długofalową kampanię „Widzimy Twoje potrzeby”, która ma budować świadomość i wizerunek brandu Fielmann na polskim rynku.
Serial będzie udostępniony na Facebooku, Instagramie oraz stronie marketera. Produkcja obejmuje pięć odcinków, które będą emitowane do 6 grudnia. Emisja wsparta będzie kampanią w mediach społecznościowych.
Celem serialowego projektu jest komunikacja wyróżniających brand Fielmann benefitów oraz pokazanie tej marki jako uważnej i potrafiącej znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla każdego klienta.
„Marka Fielmann zawsze wnikliwie stara się zrozumieć swoich klientów. Również i tym razem to oni stali się inspiracją do działań. Pomysł na kampanię powstał podczas rozmów agencji z pracownikami salonów optycznych. Okazało się, że „za okularami” klientów kryją się niezwykłe historie, które pokazują, jak różne potrzeby i motywacje mają odwiedzający salony „okularnicy” – mówi Krzysztof Drzazga, Head of Concept, Chapter1.
To właśnie pięć z tych autentycznych historii zostało sfabularyzowanych w miniserialu wideo „Za okularami”, który jest głównym elementem drugiego etapu kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”.
Fielmann "Za okularami" from agencjachapter.1 on Vimeo.
Komentarze