16.11.23, 17:16
Pijesz owoc, pijesz porcję. Tymbark zachęca do uwzględnienia soków w codziennej diecie
Pod hasłem “Pijesz owoc, pijesz porcję” ruszyła kampania soków Tymbark. Komunikacja marki ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.
Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz w 4 słowach - “Pijesz owoc, pijesz porcję”. Rytmicznie powtarzające się motto ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna jednej z pięciu zalecanych porcji warzyw i owoców jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.
W spocie TV przedstawiono przekrój wyjętych z życia sytuacji śniadaniowych pokazując, że soki Tymbark są idealnym towarzyszem zarówno podczas krzątania się po kuchni w pojedynkę, spaceru z psem w jesienny deszczowy poranek, czy rodzinnych spotkań przy wspólnym posiłku. W produkcji odbiorcy mogą zobaczyć powtarzający się nieprzypadkowy efekt montażu, gdzie owoc wrzucony do szklanki zamienia się w sok. Ten obraz ma utrwalić w odbiorcy przekaz, iż szklanka wypitego soku Tymbark jest równoznaczna jednej porcji owoców i warzyw jakie powinniśmy dostarczać codziennie do naszego organizmu. Całość przekazu została zrealizowana w taki sposób, aby podkreślić, że szklanka soku idealnie nadaje się do każdego śniadania, każdej aktywności i dla każdego.
Zimowa odsłona kampanii została dodatkowo wzmocniona o komunikat zdrowotny wskazujący, że sięgając po szklankę soku Tymbark dostarcza się organizmowi także kluczowych witamin pomagających wspierać odporność organizmu.
Kampanie będzie realizowana w TV, VOD oraz na platformie YouTube oraz w digitalu oraz w mediach społecznościowych.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa Publicis, za zakup mediów Starcom. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Maspex.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze