16.11.23, 17:16

Pijesz owoc, pijesz porcję. Tymbark zachęca do uwzględnienia soków w codziennej diecie

KV kampanii marki Tymbark, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem “Pijesz owoc, pijesz porcję” ruszyła kampania soków Tymbark. Komunikacja marki ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.

Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz w 4 słowach - “Pijesz owoc, pijesz porcję”. Rytmicznie powtarzające się motto ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna jednej z pięciu zalecanych porcji warzyw i owoców jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.

W spocie TV przedstawiono przekrój wyjętych z życia sytuacji śniadaniowych pokazując, że soki Tymbark są idealnym towarzyszem zarówno podczas krzątania się po kuchni w pojedynkę, spaceru z psem w jesienny deszczowy poranek, czy rodzinnych spotkań przy wspólnym posiłku. W produkcji odbiorcy mogą zobaczyć powtarzający się nieprzypadkowy efekt montażu, gdzie owoc wrzucony do szklanki zamienia się w sok. Ten obraz ma utrwalić w odbiorcy przekaz, iż szklanka wypitego soku Tymbark jest równoznaczna jednej porcji owoców i warzyw jakie powinniśmy dostarczać codziennie do naszego organizmu. Całość przekazu została zrealizowana w taki sposób, aby podkreślić, że szklanka soku idealnie nadaje się do każdego śniadania, każdej aktywności i dla każdego.

Zimowa odsłona kampanii została dodatkowo wzmocniona o komunikat zdrowotny wskazujący, że sięgając po szklankę soku Tymbark dostarcza się organizmowi także kluczowych witamin pomagających wspierać odporność organizmu.

Kampanie będzie realizowana w TV, VOD oraz na platformie YouTube oraz w digitalu oraz w mediach społecznościowych.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa Publicis, za zakup mediów Starcom. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Maspex.

Komentarze

Powiązane

12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.