15.11.23, 11:00

Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska awansują w Saatchi & Saatchi

Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska, fot.: materiały prasowe

Monika Garbacz oraz Antonina Napiórkowska awansowały na stanowiska Integrated Communication Supervisorek. Do ich głównych zadań należeć będzie samodzielne prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych
w obszarach ATL, digital/social media oraz działań influencerskich.

Monika Garbacz pracuje w branży reklamowej od 11 lat, do zespołu Saatchi & Saatchi dołączyła latem 2015 r. jako Senior Account Executive wzmacniając team obsługujący Carrefour Polska. Od tego czasu dwukrotnie awansowała: najpierw na stanowisko Account Managera, a w 2022 r. na Senior Account Managera. Na swoim koncie ma nagrody, m.in. złote Effie za kampanię „Bonjour w Carrefour”, srebrną nagrodę KTR za kampanię długoterminową „Napoleon w Carrefour” oraz brąz w konkursie specjalnym Best of Facebook za walentynkowy projekt dla tej samej marki. Obecnie stoi na czele teamu client service pracującego dla Douglas Polska. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach Galileo Interactive oraz Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) pracując m.in. dla klientów takich jak: Amnesty International, Coca-Cola, DoubleTree by Hilton, L’Oreal, Mars, Orange czy RWE Polska/innogy.

Antonina Napiórkowska związana jest z branżą reklamowo-marketingową od 10 lat. Pracę w Saatchi zaczęła w 2018 r. jako Account Executive. W swojej pracy łączy wiedzę digitalową, technologiczną oraz ATL. Dzięki swojemu silnemu zaangażowanie oraz energii szybko stała się jedną z najbardziej cenionych członkiń agencji, w tym rozwijającego się zespołu new bussinessowo-projektowego. Napiórkowska pracę zawodową łączy z pasją behawiorystki. Na styku obu tych przestrzeni powstają nietuzinkowe i nagrodowe projekty, jak chociażby tegoroczny „Singielka w Twojej okolicy” dla Schroniska Na Paluchu. W swojej karierze pracowała dla takich klientów jak: Mattel, iSpot, DeLonghi. Kenwood, Braun, GSK/Novartis (Theraflu, Voltaren, Rutinoscorbin, Orofar), Rodowita, Eucerin, Santander Consumer Bank.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.