13.11.23, 14:11

Camera Cafe wraca na ekrany. Premiera pod koniec grudnia 2023 r.

Zapowiedź serialu "Camera Cafe", fot.: TVN Warner Bros. Discovery/Agnieszka Jurek

Serial komediowy „Camera Cafe” powróci w nowej odsłonie i trafi do oferty platformy Player. Obecnie trwają zdjęcia do produkcji.

„Camera Cafe” to serial komediowy oparty na francuskim formacie. Łącznie powstało 78 odcinków. Kontynuacja pod marką Player Original „Camera Cafe. Nowe parzenie” już zostanie udostępniona użytkownikom 25 grudnia w Playerze.

„Camera Cafe. Nowe parzenie” zabiera widzów za drzwi małej, lokalnej firmy znajdującej się w jednym z mniejszych miast na mapie Polski. Niezmiennie centrum wydarzeń pozostaje automat do napojów ciepłych stojący w głównym holu firmy. Miejscu, w którym dzieje się prawdziwe biurowe życie. To swego rodzaju „konfesjonał”, w którym bohaterowie poruszają tematy i dopuszczają się wyznań, o których nie chcą mówić głośno.

W firmie prym wiodą trzej panowie. Jacek (Mateusz Król) i Roman (Adam Bobik) – niekoniecznie pracownicy miesiąca, a do tego mężczyźni, którzy pozornie nadają na zupełnie różnych falach, a jednak są najlepszymi kumplami. Trio uzupełnia Jan (Michał Czernecki), czyli szef z wielkimi marzeniami, aspiracjami i jeszcze większym ego. Galerię osobowości małego przedsiębiorstwa dopełniają ich koledzy z pracy, jak również współpracownicy.

Wreszcie nadszedł dla mnie czas powrotów. Po ponad dwudziestu latach, tym razem z nowym zespołem, sięgam po „Camerę Cafe” - mając na pokładzie reżysera Janka Macierewicza oraz Radka Kotarskiego w roli headwritera. Największym wyzwaniem przy tej produkcji było stworzenie obsady – choć pierwsze sezony stały się kultowe dopiero wraz z rozwojem YouTube’a, to widzowie pokochali tamtych aktorów i aktorki. W ciemno zaproponowałam rolę Adamowi Bobikowi, ponieważ uważałam i wciąż uważam, że Adam – z którym miałam już przyjemność pracować – byłby w Camerze Cafe nie do zastąpienia. Jego dopełnienie przed kamerą stanowi Mateusz Król w roli Jacka. Po zdjęciach próbnych nabrałam przekonania, że stanowią oni duet na miarę Kobieli z Michnikowskim. O ile jednak w każdym biurze może zdarzyć się para pracowników obdarzonych nieprzeciętnym poczuciem humoru, o tyle rzadko zdarza się, aby tworzyli równie doskonały tercet ze swoim ze swoim szefem – w nowej wersji serialu w tej roli Michał Czernecki. Wszyscy trzej, w otoczeniu pozostałych nietuzinkowych postaci, już niedługo pokażą widzom, że w biurze wcale nie musi być nudno. Zwłaszcza w dobie pracy zdalnej" - mówi Dorota Kośmicka, producentka serialu „Camera Cafe. Nowe parzenie”.

W „Camera Cafe. Nowe parzenie” oprócz Mateusza Króla, Adama Bobika i Michała Czerneckiego użytkownicy Playera będą mogli zobaczyć także Barbarę Wypych, Bartłomieja Kasprzykowskiego, Rafała Maćkowiaka, Szymona Roszaka, Dominikę Kluźniak, Mikołaja Chroboczka, Annę Szymańczyk, Marcina Miodka, Justynę Ducką oraz Radosława Kotarskiego.

Zdjęcia do nowej produkcji pod marką Player Original rozpoczęły się w połowie października w halach należących do TVN Warner Bros. Discovery w Sękocinie. Prace na planie potrwają do grudnia. Pierwszy sezon będzie się składał z 24 odcinków.

Kto odpowiada za Camera Cafe. Nowe parzenie?

Serial komediowy „Camera Cafe. Nowe parzenie” oparty jest na francuskim formacie. Projekt rozwijany jest we współpracy działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery oraz Jake Vision DGA Studio. Headwriterem „Camera Cafe. Nowe parzenie” jest Radosław Kotarski, który wraz Łukaszem Sychowiczem („The Office PL”), Mateuszem Płochą, Mateuszem Zimnowodzkim i Marcinem Sońtą pisze scenariusze odcinków. Projekt reżyserują Jan Macierewicz i Aleksander Pietrzak. Za kostiumy odpowiada Dorota Williams, za scenografię Katarzyna Jędrzejczyk, natomiast za charakteryzację Ada Merska. Kierownikiem produkcji jest Mateusz Kuczyński. Dorota Kośmicka jest producentką kreatywną, a przy jej boku debiutuje w tej roli również Natasza Kotarska.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu br. kampanii. 
14.06.24, 17:57
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Pobikrowska objęła stanowisko Senior Media Operations Director, a Niekraszewicz awansowała na stanowisko Senior Business Development Director.
14.06.24, 17:03
| reklama & PR » informacje
Zielona loteria PGE. Spółka PGE Obrót promuje usługi online
W wyniku wygranego przetargu, PGE Obrót Spółka Akcyjna powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Zielona loteria PGE”.
14.06.24, 14:05
| reklama & PR » ludzie
Alina Lysychkina została COO w adcookie
Agencja adcookie dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowo utworzoną funkcję chief operating officer objęła Alina Lysychkina. Dołączyła także do zarządu spółki.
14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.