08.11.23, 16:21

What the Snack?! E.Wedel promuje nowe czekolady wśród młodych odbiorców

KV kampanii czekolad Wedel, fot.: materiały prasowe

Pod koniec lata półkach sprzedaży pojawił się Wedel Snack - seria czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie odbiorcy „zetki” i „alfy” zadecydowali o smaku i wyglądzie nowości.

Młodzi odbiorcy testowali czekolady podczas letniego festiwalu muzycznego SBM FFestival, gdzie marka pojawiła się ze swoją strefą w ramach pre-launchu. Autentyczne i spontaniczne wrażenia uczestników testujących nowości Wedel Snack zostały uwiecznione na spotach stworzonych przez markę.

Wedel Snack to marka, która chciała odpowiadać na realne potrzeby młodych konsumentów, przełamywać nudę i schematy, do których przyzwyczaiła nas kategoria tabliczek i podawać je w sposób, który rozumie i ceni sobie nasza grupa docelowa. Aby skrócić dystans i poznać spontaniczne i autentyczne opinie „zetek” i „alf” pojawiliśmy się na popularnym festiwalu i daliśmy im możliwość przetestowania nowych produktów. Całość zebraliśmy w formie krótkiego video, który stał się oficjalnym spotem naszej marki” – mówi Karolina Zagórska, Senior Brand Manager w LOTTE Wedel.

W drugiej połowie września, marka ruszyła z działaniami reklamowymi online, których podstawą i siłą są social media. To właśnie na Tik Toku i Instagramie pojawiły się pierwsze treści, które dzięki niekonwencjonalnemu poczuciu humoru mają docierać do młodych odbiorców i odpowiadać na obecne trendy.

Ostatnim elementem kampanii What the Snack?! są działania z zakresu marketingu muzycznego. W ramach współpracy z polską wytwórnią hip-hopową SBM Label, powstał dedykowany tej nowości utwór "Takie Mam", stworzony przez młodego, polskiego rapera – Aleksandra Wasiluka, znanego jako Fukaj. Raper, opowiadając w utworze o realiach życia artysty, podkreślił satysfakcję płynącą z odkrywania nowych smaków czekolad. Do utworu powstał również teledysk, zawierający branding i product placement oraz materiały User Generated Content, powstałe podczas Festivalu SBM.

Za koncepcję komunikacji, kreacje oraz koordynację współpracy z wytwórnią odpowiedzialna jest agencja JU: z ramienia Digitree Group. Działania event marketingowe podczas festiwalu koordynowała agencja EastEventz. Obie agencje zostały wyłonione do współpracy w ramach konkursu ofert. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations agencji Walk PR – obie firmy obsługują LOTTE Wedel w ramach stałej współpracy.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.