13.11.23, 08:30
Odkryj bogactwo smaku. Musztardy Kamis bohaterami kampanii
6 listopada br. ruszyła kampania digital marki Kamis, której bohaterami są dwie musztardy: Musztarda Delikatesowa oraz Musztarda Sarepska.
Nowa kampania digital musztard Kamis „Odkryj bogactwo smaku” potrwa do 30 listopada. Działania digital mają skupić się przede wszystkim na podkreśleniu uniwersalności i smaku musztard. Kampania ma dodatkowo zachęcać do wyjścia poza tradycyjne zastosowanie musztard, próbowania nowych połączeń. Komunikacja obejmie przede wszystkim kanały w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, a także TikTok. Zaplanowano również reklamę display’ową. W działania marki zostaną zaangażowani dodatkowo influencerzy, a efekty tej współpracy potrwają do połowy grudnia br.
Wcześniej, kilka miesięcy temu wszystkie opakowania musztard Kamis przeszły transformację. Szata graficzna etykiet została odświeżona i zmodernizowana, tak aby celniej trafiać w gusta współczesnych konsumentów. Dzięki nowym opakowaniom miała poprawić się także nawigacja półkowa produktów.
Za kampanię „Odkryj bogactwo smaku” odpowiada dom mediowy – Dentsu, z kolei agencja Insignia stworzyła content.
Komentarze