12.11.23, 17:06
Dr. Marcus is in the air! Chapter1 pracuje dla marki Dr. Marcus
Firma DR. Marcus International, właściciel brandu Dr. Marcus, dołączyła do grona klientów poznańskiej agencji Chapter1. Agencja przygotowała dla niej nową platformę komunikacyjną, której celem jest odmłodzenie i unowocześnienie marki.
Agencja przygotowała dla brandu nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Dr. Marcus is in the air!”, która ma na celu m.in. odświeżenie wizerunku marki i jej unowocześnienie, skierowanie komunikacji do młodszych użytkowników i zakomunikowanie uniwersalności produktu.
Agencja ma za zadnie również wzmocnić wizerunek brandu jako jednej z czołowych marek w segmencie zapachów samochodowych, zbudowanie rynkowej penetracji wśród nowych odbiorców i wzrost udziałów w segmencie.
“Stworzona przez nas platforma kreatywna opiera się na prostej idei, mówiącej, że kiedy w powietrzu pojawia się Dr. Marcus, pojawiają się również inne pozytywne, ważne, piękne, rzeczy. Jak dobry nastrój, jak relaks, jak ożywienie, jak chęć do przygody, a nawet uczucia” – mówi Krzysztof Drzazga, Head of Concept agencji Chapter1. “Ideę tę ilustrujemy pełnymi emocji zdjęciami w kontekstach produktowych” – dodaje Drzazga.
W ramach realizacji agencja stworzyła koncept kreatywny, w tym nowy claim marki, projekt key visuala i projekty podstawowych form digitalowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze