30.10.23, 11:25
Żubr się zmienia. Opakowania mają podkreślać jego pozycję w puszczy
W sprzedaży pojawiły się nowe opakowania marki Żubr Kompanii Piwowarskiej. Żubr podąża zgodnie z trendami, dlatego zmienia swój design, żeby być nowoczesnym i jednocześnie wciąż nawiązywać do tradycji.
Zmiana dotyczy wszystkich nośników: puszek, butelek i formatów POSM. Nowe opakowania są prostsze, z mniejszą ilością złoceń, ze zwiększoną ekspozycją symbolu marki. Żubr na etykiecie jest większy, co ma jeszcze bardziej podkreślać jego status i pozycje w puszczy. Niezmienne na opakowaniach widnieje herb Browaru Dojlidy Białystok. Jest to ukłon w stronę tradycji i kategorii piwnej.
„Żubr jest od zawszy uważany za ikonę gatunku, strażnika puszczy i przede wszystkim jego chcemy podkreślać w nowych opakowaniach. Zmiana ma charakter ewolucyjny, a Żubr niezmiennie pozostaje Żubrem” – podkreśla Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra.
Za design opakowań odpowiada BNA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze