30.10.23, 07:00

Rafał Zawierucha promuje jesienną ofertę Stopklatki i nowy sezon serialu To nie ze mną

KV kampanii Stopklatki, fot.: materiały prasowe

Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji II sezonu serialu „To nie ze mną”, który zadebiutuje na antenie 1 listopada br., oraz tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii stacji ponownie został aktor Rafał Zawierucha.

Kampania reklamowa Stopklatki ruszyła 27 października i potrwa do końca listopada. Koncept kreatywny bazuje na wiosennej edycji kampanii i zbudowany jest wokół oferty programowej kanału. W jej jesiennej odsłonie centralną pozycję zajmuje nowy sezon serialu Stopklatki „To nie ze mną” z Tomaszem Karolakiem w roli głównej. Dopełnienie stanowią pasma filmowe kanału, które spięte są nadrzędnym sloganem “Lecimy z hitami”. Przewodnikiem po nich jest Rafał Zawierucha, który zachęca widzów do sprawdzania co aktualnie „leci” w Stopklatce.

Główne działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, wspartą komunikacją w digitalu (portale tematyczne, media społecznościowe - Facebook, Instagram, Youtube, SEM), prasie (TV guide’y) i na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska. Dodatek stanowią działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.

W kreacjach reklamowych - zarówno w key visualach, jak i spotach - Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez jesienną ramówkę Stopklatki.

Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona inhouse i bazuje na materiałach przygotowanych wiosną przez agencję Open Gate. Za planowanie i zakup mediów ponownie odpowiada Havas Media.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Maciej Zakrocki laureatem nagrody Osobowość 35-lecia Wolności RP
Maciej Zakrocki, dziennikarz Telewizji Polskiej otrzymał nagrodę specjalną Federacji Przedsiębiorcy.pl – Osobowość 35-lecia Wolności RP. Wyróżnienie przyznano „za wybitne osiągnięcia dziennikarskie, znaczący wkład w rozwój polskich mediów oraz zaangażowanie w propagowanie wartości Unii Europejskiej”.
02.12.24, 07:30
| telewizja / VOD » ludzie
Zmiany w Pytaniu na Śniadanie. Barbara Dziedzic szefową formatu
Od listopada br. formatem „Pytanie na Śniadanie” (TVP2) kieruje Barbara Dziedzic. Program zyskuje widzów i coraz częściej wygrywa z konkurencją.
29.11.24, 16:47
| telewizja / VOD » informacje
Call to Earth Day 2024. CNN promuje globalną współpracę na rzecz planety
4 grudnia 2024 r. CNN po raz czwarty zorganizuje Call to Earth Day, skupiając się na znaczeniu współpracy między ludźmi i kulturami w działaniach na rzecz ochrony środowiska. W ramach wydarzenia CNN współpracować będzie ze szkołami, organizacjami i osobami prywatnymi na całym świecie, promując świadomość ekologiczną oraz edukację na temat ochrony planety.
28.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nagrody Rose d’Or. TVP z dwiema nominacjami w prestiżowych kategoriach
Organizatorzy 63. edycji nagród Rose d’Or ogłosili nominacje, a wśród wyróżnionych znalazły się produkcje Telewizji Polskiej: serial „Procesy” w kategorii Multiplatform Series oraz „The Voice of the Country” w kategorii Competition Reality. Nagroda Rose d’Or, przyznawana przez Europejską Unię Nadawców (EBU), to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży telewizyjnej i radiowej.
27.11.24, 21:00
| telewizja / VOD » seriale
Śleboda na SkyShowtime. Premierę zaplanowano na 12 grudnia 2024 r.
Serial "Śleboda" zadebiutuje na SkyShowtime 12 grudnia 2024 roku, kiedy to w serwisie pojawią się dwa z sześciu odcinków. Ta nowa polska produkcja SkyShowtime Original zabierze widzów na Podhale, a w głównych rolach wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacyk.
27.11.24, 12:17
| telewizja / VOD » informacje
Mikołaj na sygnale. Mikołaj Roznerski i Wiktoria Gąsiewska w świątecznym filmie TVP
6 grudnia br. w Mikołajki premierowo na platformie TVP VOD pojawi się najnowsza produkcja świąteczna Telewizji Polskiej pt. „Mikołaj na sygnale”.
27.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Dokument Pianoforte otrzymał nagrodę Emmy
Platforma Max kontynuuje tradycję HBO w produkcji dokumentów, które zdobywają międzynarodowe uznanie. Film "Pianoforte", portretujący młodych pianistów w Konkursie Chopinowskim, otrzymał nagrodę Emmy, a serial "Łowcy skór" stał się najpopularniejszą produkcją dokumentalną w serwisie Max, zarówno w Polsce, jak i Europie, oraz cieszy się rosnącą popularnością w Stanach Zjednoczonych.
26.11.24, 22:13
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Piernikowe serce. W grudniu ruszą zdjęcia do świątecznego filmu Piotra Wereśniaka
10 grudnia br., w Toruniu ruszą zdjęcia do filmu „Piernikowe serce” w reżyserii Piotra Wereśniaka. To komedia familijna inspirowana książką „Marcepanowa miłość” Agnieszki Lis. Koproducentem i dystrybutorem produkcji będzie Telewizja Polska, która podpisała list intencyjny w tej sprawie.
26.11.24, 15:15
| telewizja / VOD » badania rynku
370 tys. widzów premierowego wydania Raportu specjalny w TVP1 - magazynu śledczego Bianki Mikołajewskiej
22 listopada br. w TVP1 wyemitowano premierowy odcinek „Raportu specjalnego” - programu reportersko-śledczego Bianki Mikołajewskiej w którym dziennikarze ujawnią zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa, nieprawidłowości w instytucjach publicznych oraz przestępstwa osób publicznych.
26.11.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Polsat Plus w III kwartale 2024 r.: wzrost przychodów o 3,6 proc.
Jak informuje Grupa Polsat Plus, III kw. 2024 r. był bardzo dobry dla firmy zarówno pod względem finansowym, jak i operacyjnym.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.