26.10.23, 14:30

Pascal Brodnicki w kampanii Pstrąg Pyszna Sztuka

KV kampanii Pstrąg Pyszna Sztuka, fot.: materiały prasowe

Agencja reklamowa Brand New Heaven, w ramach kontynuacji współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Ryb Łososiowatych, realizuje kampanię Pstrąg Pyszna Sztuka.

Realizowany projekt ma na celu zwiększenia świadomości społecznej na temat pstrąga i jego wartości odżywczych oraz akwakultury w Polsce. Współpracę w kolejnej odsłonie kampanii kontynuuje również ambasador – kucharz, prezenter telewizyjny i autor książek kulinarnych – Pascal Brodnicki.

Agencja Brand New Heaven odpowiada za strategię i kreację kampanii, w tym m.in. spot z Pascalem, który jest emitowany w internecie oraz kinach, materiały do kampanii online, a także filmy z przepisami na dania z pstrąga autorstwa Pascala Brodnickiego. Zaktualizowana przez agencję strona internetowa kampanii zawiera materiały edukacyjne o akwakulturze, wartościach odżywczych pstrąga oraz przepisy.

Nasze działania są ukierunkowane na dostarczanie konsumentom wartościowych informacji i inspiracji związanych z pstrągiem oraz zdrowym stylem życia” - mówi Tomasz Wesoły, partner zarządzający w BNH. „Pstrąg Pyszna Sztuka to kontynuacja udanej kampanii z udziałem Pascala Brodnickiego z 2021 roku. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z tak utalentowanym kucharzem i osobowością telewizyjną uda nam się jeszcze skuteczniej promować pstrąga i zachęcić Polaków do włączenia tej zdrowej i smacznej ryby do codziennej diety” – dodaje Wesoły.

W ramach kampanii BNH odpowiada również za działania PR, social media, organizację wydarzeń z udziałem Pascala Brodnickiego, a także za kampanię na platformach społecznościowych, YouTube oraz za artykuły sponsorowane. Kampania będzie trwała do końca listopada 2023 r.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.