26.10.23, 06:30
Uczta na wynos z sanah. Żabka wprowadza limitowaną ofertę produktów i wspiera ją nietypową kampanią
Żabka wprowadza do sprzedaży linię trzech produktów „Uczta na wynos z sanah”, przygotowaną we współpracy z artystką. Działania wpisują się W ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”.
To pierwsza tego typu współpraca nawiązana przez Żabkę. W jej ramach sanah – angażując się we wszystkie etapy powstawania – stworzyła własną linię produktów. Artystka wybrała nie tylko ich typy (focaccini, kanapka i sałatka), ale też akceptowała składniki oraz smak, by kompozycje były bliskie jej własnym preferencjom. Uczestniczyła również w procesie projektowania opakowań, przygotowaniu scenariusza spotu i planowaniu kampanii. Produkty będą dostępne w sklepach Żabka w ramach oferty limitowanej, od 25 października do 21 listopada br. lub do wyczerpania zapasów.
Nazwa akcji „Uczta na wynos z sanah” nawiązuje do uczty muzycznej (album sanah wydany nakladem Magic Records w 2022 r. nosił tytuł „Uczta”), którą zaserwowała swoim fanom piosenkarka podczas trasy koncertowej. W komunikacji akcji sanah pokazuje różne artystyczne wcielenia – to nawiązanie do jej trasy koncertowej „Uczta nad Ucztami”, która podsumowuje jej dotychczasową twórczość.
Oprócz spotu TV, działań outdoorowych oraz działań w social mediach Żabki, kampania obejmie również działania, m.in. w aplikacji mobilnej Żappka. Dodatkowo w dniach 25-28 października br. w Żabce przy Al. Jerozolimskich 81 w Warszawie odwiedzający będą mogli zrobić sobie zdjęcie na tle ozdobionej kwiatami witryny, wyglądającej identycznie jak w scenerii spotu kampanii.
Za ideą kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego oraz działania w digital odpowiedzialna jest agencja Cukier oraz zespół komunikacji marketingowej Żabka Polska. Za KV akcji, komunikację w sklepie, OOH, DOOH oraz projekt opakowań odpowiedzialna jest agencja H2O Creative. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny F25.
Fot.: materiały prasowe
Komentarze