24.10.23, 14:04

Odkryj Ocean Możliwości. Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix w kampanii Motorola

KV kampanii Motorola, fot.: materiały prasowe

Agencja marketingowa Tigers jest odpowiedzialna za koncept kreatywny i realizację kampanii Motorola „Odkryj Ocean Możliwości”.

Agencja marketingowa Tigers przygotowała koncept kreatywny i wyprodukowała sesje zdjęciową oraz wideo do kampanii Motorola „Odkryj Ocean Możliwości”. W kampanii, promującej najnowszy smartfon motorola edge 40 neo, bierze udział troje ambasadorów marki: muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix.

Kampania „Odkryj ocean możliwości”, związana z promocją smartfona motorola edge 40 neo, wystartowała 16 października 2023 r. Marka postawiła na nowych ambasadorów: Olę Adamską, Kasix oraz Krzysztofa Zalewskiego. Punktem wyjścia do stworzenia kampanii było globalne hasło modelu edge 40 neo „Motorola - Make a splash”, przy okazji którego promowane będą trzy modele telefonu powstałe we współpracy Motoroli i Pantone: niebieski (Caneel Bay), miętowy (Soothing Sea) oraz czarny (Black Beauty).

Wiedzieliśmy, że przy tej kampanii chcemy kontynuować narrację rozpoczętą w zeszłym roku przy kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Tym razem jednak postanowiliśmy skupić się na trzech ważnych aspektach, które prowadzą do sukcesu: odwadze, odkrywaniu siebie i podejmowaniu ryzyka pomimo różnych przeciwności”– mówi Karolina Zduńczyk, Influencer Marketing Expert Tigers.

Agencja nie tylko stworzyła koncept kreatywny, dobrała influencerów, napisała scenariusz i wyprodukowała sesję zdjęciową oraz wideo, ale też stworzyła trzy różne przesłania będące przekazami poszczególnych elementów kampanii: „Odważ się”, promowanym przez Krzysztofa Zalewskiego, „Odkryj siebie” (Ola Adamska) i „Zaryzykuj” (Kasix).

Dopasowując ambasadorów do marki zawsze myślę o jej ideach, wartościach i koncepcie kampanii. W tym przypadku szukaliśmy buntowników, którzy nie boją się wyrażać swojego zdania, którzy żyją w zgodzie ze swoimi przeświadczeniami, dla których w duchu hasła Motoroli „Power to empower” rozwój jest nieustannym elementem codzienności; którzy są oryginalni, wychodzą poza schematy, są po prostu sobą i za to są powszechnie cenieni. Kiedy mieliśmy już stworzony koncept kampanii, naturalnym było dla mnie wybranie osób, które odpowiadają wspomnianym wartościom Motoroli, trafiają do grupy docelowej marki, ale też pasują do wspomnianych trzech aspektów prowadzących do sukcesu. Udało nam się zaprosić do współpracy niezwykłe osobowości, które idealnie odzwierciedlają hasła naszej kampanii” – podkreśla Karolina Zduńczyk, Influencer Marketing Expert Tigers.

Spot promocyjny według scenariusza Pawła Wasilewskiego wyreżyserował Stanisław Miroszewski, za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic - fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Kompozytor Wojciech Urbański przygotował trzy aranżacje utworu „Zabawa” Krzysztofa Zalewskiego, wykorzystane w poszczególnych wątkach spotu promocyjnego. Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, a za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.