22.10.23, 19:14
Julia Wieniawa ambasadorką usługi Uber by Women. Na Instagramie aktorki debiutuje wideo Zmienniczki
Na rynku udostępniono nową usługę „Uber by Women” umożliwiająca użytkowniczkom aplikacji zamawianie przejazdów z kobietą za kierownicą. W jej promocję zaangażowała się Julia Wieniawa, występując w wideo o tytule „Zmienniczki”.
19 października Uber wystartował ze skierowaną do kobiet usługą „Uber by Women”. Polki jako pierwsze na świecie mogą korzystać z nowości udostępnionej przez aplikację Uber. Ambasadorką nowej usługi została Julia Wieniawa. Na Instagramie aktorki pojawiło się wideo o nieprzypadkowym tytule „Zmienniczki”. Aktorka gra w nim aż dwie role – pasażerki oraz kierowczyni. Spot w humorystyczny sposób informuje o „Uber by Women” i zachęca kobiety do sprawdzenia się w roli taksówkarek.
„Widok kobiety za kierownicą taksówki dalej zaskakuje. Trudno się temu dziwić, skoro nawet w polskiej popkulturze ciągle żywym jest obraz, w którym kobieta musi doklejać sobie wąsy, by jeździć taksówką… Mamy tu na myśli kultowy serial „Zmiennicy”. Postanowiliśmy nawiązać do bareizmu i dokonać symbolicznej zmiany. Tytuł „Zmienniczki” ma również drugie znaczenie – w filmie Julia Wieniawa co chwila zmienia swój image, wcielając się w dwie bohaterki” – komentuje team kreatywny agencji Przestrzeń, Krystian Wojtkowski i Mateusz Michalczyk.
Dla Julii Wieniawy to już druga współpraca z marką Uber. W lipcu aktorka zaangażowała się w akcję Uber Pink. Za wakacyjny projekt oraz współpracę z Julią w ramach „Uber By Women” odpowiedzialne są agencja Przestrzeń (koncept kreatywny) oraz agencja Rozgłos (współpraca influencerska). Produkcję filmu „Zmienniczki” zrealizowało Key Story.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze