18.10.23, 06:00

Polacy chętnie oglądali wieczory wyborcze. Największą widownię zgromadził program TVN24

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Rekordowa frekwencja w wyborach parlamentarnych przełożyła się na duże zainteresowanie wieczorami wyborczymi emitowanymi w stacjach telewizyjnych.

Program "Czas decyzji" w TVN24 w godz. 20.00-2.00 oglądało średnio 1,524 mln widzów, co przełożyło się aż na 16,14 proc. udziału w rynku (dane na podst. Nielsen Media). Co ciekawe, w grupie 16-49 udział programu wyniósł 14,16 proc. Pasmo TVN24 było najpopularniejszym wieczorem wyborczym tego dnia. Krótszy wieczór "Czas decyzji. Wieczór wyborczy" oglądało w TVN między 20.30 a 22.15 1,24 mln widzów (8,26 proc. udziału). W TVN24 Bis program oglądało 178 tys. widzów (1,88 proc. udziału).

Dużą widownię zgromadził także program "Wieczór wyborczy i referendalny" transmitowany w Jedynce od 20.55 do 23.00. Pasmo oglądało 1,33 mln widzów (9,59 proc. udziału). Z kolei pasmo w TVP INFO od 20.00 do 2.00 oglądało średnio 763 tys. widzów (8,08 proc. udziału). W TVP3 pasmo od 20.55 do 21.30 program oglądało 85 tys. widzów (0,54 proc. udziału). W TVP Polonia pasmo od 20.55 do 23.00 program oglądało 58 tys. widzów (0,42 proc. udziału).

Program "Polska Wybiera 2023. Wybory Parlamentarne” w Polsacie od 20.00 do 21.55 oglądało średnio 705 tys. widzów (4,71 proc. udziału). W Polsacie News od 19.15 do 2.00 program oglądało 302 tys. widzów (3,06 proc. udziału). Z kolei w kanale Wydarzenia24 program śledziło 190 tys. widzów (1,93 proc. udziału).

Nikłym zainteresowaniem cieszył się "Wieczór Wyborczy 2023" w WP między 20.50 a 21.40. Program oglądało 32,5 tys. widzów (0,21 proc. udziału). W TV Republika wieczór wyborczy od 20.20 do 23.35 średnio oglądało 17 tys. widzów (0,13 proc. udziału). Z kolei program wpolsce.pl między 21.00 a 2.00 oglądało tylko 800 widzów (0,01 proc. udziału w rynku).

Samo ogłoszenie po 21.00 wyników exit poll w sumie oglądało blisko 9,8 mln widzów – najwięcej, bo 2,638 w TVN24 (16,56 proc. udziału), w TVP1 1,76 mln widzów (11,06 proc. udziału), a w TVP INFO 1,61 mln widzów (10,14 proc. udziału).

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
02.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
13 formatów w odświeżonym Silver TV
Wkrótce na rynku pojawi się Silver TV w odświeżonej formule. Kanał, który jeszcze do niedawna emitował jeden program w tygodniu, od października br. będzie nadawany codziennie, a w ofercie stacji pojawi się 13 formatów.
01.10.24, 16:57
| telewizja / VOD » informacje
BBC First w pakiecie Optimum+ w CANAL+
Kanał BBC First dołączył do pakietu Optimum+, w którym znajdują się już kanały BBC Brit, BBC Earth i BBC Lifestyle.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.