17.10.23, 16:45

Widzimy Twoje potrzeby. Fielmann rusza z pierwszą kampanią

KV kampanii marki Fielmann, fot.: materiały prasowe

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczęła obsługę nowego klienta. Została nim marka Fielmann działająca w kategorii optycznej na europejskim rynku. . Współpraca ma charakter długofalowy i aktualnie startuje pierwsza kampania realizowana pod hasłem „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.

Zakres współpracy Chapter1 z Fielmann obejmuje, m.in. prace nad strategią komunikacji, przygotowania i realizację kampanii reklamowych, produkcję filmową, radiową i zdjęciową, aktywacje, jak również obsługę kanałów social mediowych marki.

Kampania „Widzimy Twoje potrzeby” rozpoczęła się w pierwszej połowie października br. Celem działań jest budowanie świadomości marki Fielmann na polskim rynku oraz promowanie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych własnej marki, a ponadto zwrócenie uwagi na wyróżnialne atrybuty marki, takie jak m.in. bezpłatne badanie wzroku, szeroki wybór modnych oprawek, przyjazne ceny, ubezpieczenie okularów czy gwarancja satysfakcji. Grupa docelowa kampanii to kobiety i mężczyźni w wieku 23-55 lat, którzy już noszą okulary, jak również i ci, którzy będą je nosić po raz pierwszy. Działania reklamowe potrwają do połowy grudnia br.

Kampania „Fielmann. Widzimy Twoje potrzeby” opowiada historie osób noszących okulary, pokazując je z różnych perspektyw, przez pryzmat konkretnych potrzeb właśnie.

Działania koncentrują się przede wszystkim na kanale digital. Jej głównym nośnikiem jest spot wizerunkowy pod tytułem „Widzimy Twoje potrzeby”, ukazujący potrzeby trzech różnych bohaterów: studentki, dla której ważny jest szeroki wybór modnych oprawek i niska cena; taty, któremu nie zawsze udaje się ogarnąć codzienność i przez to niezwykle ceni ubezpieczenie okularów; oraz dbającej o każdy detal kobiety w średnim wieku, dla której istotny jest idealny wybór oprawek.

Kampania opiera się na formatach digitalowych i social mediach. Działania potrwają do połowy grudnia. Poza całościową koncepcją, scenariuszem i koordynacją kreatywną filmu wizerunkowego, key visualami, sesją zdjęciową, agencja przygotowała również landing page, spoty radiowe, rich media itp.

Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media. Przy produkcji filmu agencja Chapter1 współpracowała z z domem produkcyjnym How How. Spot wyreżyserował duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski - reprezentujący Match&Spark.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.