17.10.23, 16:45
Widzimy Twoje potrzeby. Fielmann rusza z pierwszą kampanią
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczęła obsługę nowego klienta. Została nim marka Fielmann działająca w kategorii optycznej na europejskim rynku. . Współpraca ma charakter długofalowy i aktualnie startuje pierwsza kampania realizowana pod hasłem „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.
Zakres współpracy Chapter1 z Fielmann obejmuje, m.in. prace nad strategią komunikacji, przygotowania i realizację kampanii reklamowych, produkcję filmową, radiową i zdjęciową, aktywacje, jak również obsługę kanałów social mediowych marki.
Kampania „Widzimy Twoje potrzeby” rozpoczęła się w pierwszej połowie października br. Celem działań jest budowanie świadomości marki Fielmann na polskim rynku oraz promowanie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych własnej marki, a ponadto zwrócenie uwagi na wyróżnialne atrybuty marki, takie jak m.in. bezpłatne badanie wzroku, szeroki wybór modnych oprawek, przyjazne ceny, ubezpieczenie okularów czy gwarancja satysfakcji. Grupa docelowa kampanii to kobiety i mężczyźni w wieku 23-55 lat, którzy już noszą okulary, jak również i ci, którzy będą je nosić po raz pierwszy. Działania reklamowe potrwają do połowy grudnia br.
Kampania „Fielmann. Widzimy Twoje potrzeby” opowiada historie osób noszących okulary, pokazując je z różnych perspektyw, przez pryzmat konkretnych potrzeb właśnie.
Działania koncentrują się przede wszystkim na kanale digital. Jej głównym nośnikiem jest spot wizerunkowy pod tytułem „Widzimy Twoje potrzeby”, ukazujący potrzeby trzech różnych bohaterów: studentki, dla której ważny jest szeroki wybór modnych oprawek i niska cena; taty, któremu nie zawsze udaje się ogarnąć codzienność i przez to niezwykle ceni ubezpieczenie okularów; oraz dbającej o każdy detal kobiety w średnim wieku, dla której istotny jest idealny wybór oprawek.
Kampania opiera się na formatach digitalowych i social mediach. Działania potrwają do połowy grudnia. Poza całościową koncepcją, scenariuszem i koordynacją kreatywną filmu wizerunkowego, key visualami, sesją zdjęciową, agencja przygotowała również landing page, spoty radiowe, rich media itp.
Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media. Przy produkcji filmu agencja Chapter1 współpracowała z z domem produkcyjnym How How. Spot wyreżyserował duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski - reprezentujący Match&Spark.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze